رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه؛ طی مراسمی در پردیس سینمایی چهارسو محل خانه جشنواره پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت از یک عمر فعالیت هنری و سینمایی ارد عطارپور فیلمساز نامدار عرصه ی مستند تقدیر شد. دراین مراسم محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره در سخنانی عطارپور را یک بازوی مشورتی تاثیر گذار دانست و سپس هریک از همکاران وی به […]

به گزارش سینماخانه؛ طی مراسمی در پردیس سینمایی چهارسو محل خانه جشنواره پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت از یک عمر فعالیت هنری و سینمایی ارد عطارپور فیلمساز نامدار عرصه ی مستند تقدیر شد.
دراین مراسم محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره در سخنانی عطارپور را یک بازوی مشورتی تاثیر گذار دانست و سپس هریک از همکاران وی به بیان نکاتی در خصوص فضائل اخلاقی و کاری این تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت پرداختند.
در ادامه و با حضور اساتیدی همچون ابراهیم مختاری، احمد ضابطی جهرمی، پرویز کلانتری، مهوش شیخ الاسلامی و… نشان فیزوزه جشنواره به ارد عطارپور اهدا شد و مهمانان تابلوی یادبود این مراسم را به رسم یادگار امضا نمودند.
در خاتمه فیلم مستند پرنیان از ساخته های ارد عطارپور به صورت بازسازی شده به نمایش درآمد و کارت پستال این مراسم توسط ارد عطارپور برای تماشاگران امضا شد.

سینماخانه / خبرنگار: حمید عبدالحسینی _ تدوین و تصویر: آرام طالشی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار