رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

در سانس اول رویداد «فیلم‌خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر در هفتمین  روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در بخش رویداد […]

در سانس اول رویداد «فیلم‌خبر» که از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود هشت مستند معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر در هفتمین  روز از برگزاری پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در بخش رویداد «فیلم خبر» هشت مستند معرفی می‌شوند. کارشناس امروز مهرداد فراهانی است.
«آخر رفاقت…» در بخش شهیدآوینی و به کارگردانی داود جلیلی، «ریاضت تا سیاست» در بخش شهیدآوینی و نیمه بلند به کارگردانی امین عباسی، «ای کاش داد می‌زدم» در بخش نیمه‌بلند به کارگردانی فاطمه پریدار، «خانه بهار» در بخش نمایش ویژه به کارگردانی ناهید رضایی، «ننه مخمل» در بخش بلند به کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده، «جابه‌جایی یا نابه‌جایی» در بخش بلند به کارگردانی پریسا گرگین، «خوره» در بخش کوتاه به کارگردانی شهام میراب‌اقدم، «ایران، سه پاره» در بخش کوتاه به کارگردانی مهدی الیاسی‌گهرویی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ معرفی می‌شوند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار