رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» امروز چهارشنبه ۲۴ آذرماه و در هفتمین روز در پردیس سینمایی چارسو، میزبان ۲۴ فیلم سینمای مستند است. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر‌ماه، چهار سالن پردیس سینمایی چارسو با اکران آثار راه‌یافته به پانزدهمین جشنواره […]

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» امروز چهارشنبه ۲۴ آذرماه و در هفتمین روز در پردیس سینمایی چارسو، میزبان ۲۴ فیلم سینمای مستند است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، امروز چهارشنبه ۲۴ آذر‌ماه، چهار سالن پردیس سینمایی چارسو با اکران آثار راه‌یافته به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، میزبان علاقه‌مندان سینمای مستند است.
براساس جدول اکران فیلم‌ها در روز هفتم جشنواره، سالن شماره یک چارسو ساعت ۱۴ تا ۱۶ میزبان اکران فیلم «ریتم کند» به کارگردانی محسن علیدادی در بخش «بلند» مسابقه ملی، ساعت ۱۶ تا ۱۸ اکران فیلم «جابه‌جایی یا نابه‌جایی» به کارگردانی پریسا گرگین در بخش «بلند» مسابقه ملی، ساعت ۱۸ تا ۲۰ اکران فیلم «بریکولاژ» به کارگردانی محمد توسلیان در بخش «نمایش ویژه»، ساعت ۲۰ تا ۲۲ اکران فیلم «ننه مخمل» به کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده در بخش «بلند» مسابقه ملی است.
سالن شماره پنج نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در چهار سانس میزبان اکران فیلم‌های مستند پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است. در این سالن از ساعت ۱۴ تا ۱۶، ۲ فیلم «ریاضت تا سیاست» به کارگردانی امین عباسی و «ای کاش داد می‌زدم» به کارگردانی فاطمه پریدار در بخش «نیمه بلند» مسابقه ملی روی پرده می‌روند. همچنین سالن شماره پنج ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان چهار فیلم «سایه باد» به کارگردانی فرهاد درودگر، «بالا بمان» اثر امین طرفیانی و «خوره» ساخته شهرام میراب‌اقدم و «ایران سه‌پاره» به کارگردانی مهدی الیاسی گهرویی در بخش «کوتاه» مسابقه ملی است.
ساعت ۱۸ تا ۲۰ نیز ۲ فیلم مستند «راکال» به کارگردانی احمد ابراهیمی، «پرواز بی‌بازگشت» اثر مسعود دهنوی از بخش «نیمه بلند» مسابقه ملی روی پرده سالن شماره پنج پردیس سینمایی چارسو می‌رود. همچنین فیلم مستند «خانه بهار» به کارگرانی ناهید رضایی از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در بخش «نمایش ویژه» مسابقه ملی جشنواره «سینماحقیقت» روی پرده این سالن می‌رود.
سالن شماره سه امروز ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ میزبان اکران فیلم «تاکسی جک» ساخته سوزانا نوبر از کشور پرتغال در بخش جنبی «روزگار ما بین‌الملل» است. همچنین فیلم «تغییر در حالت هوشیاری» از لهستان که در بخش «نیمه بلند بین‌الملل» جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، ساعت ۱۶ تا ۱۸ روی پرده این سالن می‌روند.
فیلم‌های «زمین» ساخته مشترک هیروتسو سوزوکی و «رودخانه پر پیچ و خم» به کارگردانی ماریو ولوسو در بخش «آینه یک جشنواره» که به نمایش برترین آثار جشنواره لیسبون پرتغال اختصاص دارد، ساعت ۱۸ تا ۲۰ و سه فیلم «آخر رفاقت» ساخته داود جلیلی، «پس از ۲۲ سال» به کارگردانی محمدعلی یزدان‌پرست و «صداها فریاد می‌کشند» اثر شهرام علیزاده از بخش «شهید آوینی» مسابقه ملی در سالن شماره سه پردیس سینمایی چارسو به نمایش درمی‌آیند.
همچنین سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو در روز هفتم از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ سه فیلم «جان پناه» به کارگردانی فرزاد جعفری، «فقط پنج گرم» اثر احسان رافتی داریان و «گلشهر» ساخته حسین نژاد موسی، همچنین از ساعت ۱۶ تا ۱۸، فیلم «طاعون قرن» ساخته محمد عبدی‌زاده که همگی در بخش «کرونا» حضور دارند را به نمایش در می‌آورد.
همچنین ۲ سانس ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰ تا ۲۲ سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو به نمایش فیلم‌های پر مخاطب روز جشنواره اختصاص دارند.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ آذر کار خود را آغاز کرد و تا ۲۵ آذرماه به دبیری محمد حمیدی مقدم ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار