رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

بازیگر فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، گفت: تله‌تئاتر، ترکیب جالبی از حضور جلوی دوربین و اجرای تئاتر است و برای هر بازیگری تجربه ارزشمندی خواهد بود. هانیه غلامی درباره تجربه حضور در تله‌تئاتر اتاق عروس (به کارگردانی محمد قنبری) و اینکه تله تئاترها چقدر در ایران دیده می‌شوند، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایط کرونا، این تله‌تئاتر به مرحله تولید […]

بازیگر فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، گفت: تله‌تئاتر، ترکیب جالبی از حضور جلوی دوربین و اجرای تئاتر است و برای هر بازیگری تجربه ارزشمندی خواهد بود.

هانیه غلامی درباره تجربه حضور در تله‌تئاتر اتاق عروس (به کارگردانی محمد قنبری) و اینکه تله تئاترها چقدر در ایران دیده می‌شوند، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایط کرونا، این تله‌تئاتر به مرحله تولید نرسید و البته اطلاعاتی بیشتری از کار ندارم اما از بابت دیده شدن، تله‌تئاترها در ایران طرفداران خاص خود را دارد به خصوص بین اهالی هنر و دوستداران تئاتر.

به نظرم تله‌تئاتر ترکیب جالبی از حضور جلوی دوربین و اجرای تئاتر است که امیدوارم بتونم تجربه‌اش کنم چون من ۲ بار نمایشنامه‌خوانی را تجربه کردم اما به دلیل تداخل کاری با سینما و تلوزیون نتوانستم تئاتر را تجربه کنم.

بازیگر مجموعه همه چیز آنجاست درباره اینکه اگر با بازی در فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه (منوچهر هادی، ۱۳۹۰) وارد عرصه بازیگری نمی‌شد؛ ورودش به عرصه هنر چطور رقم می‌خورد خاطرنشان کرد: هیچ تصوری ندارم که چطور می‌توانستم وارد سینما شوم. هرچند قبل از آن برای کار یک کارگردان مشهور دیگر تست داده و قبول شده بودم اما متاسفانه آن کار در مرحله پیش‌تولید توقیف شد. اما دست از تلاش برنداشتم چون این حرفه نیاز به پیگیری و پشت کار زیادی دارد.

غلامی که تجربه‌ طراحی لباس نیز دارد، گفت: طراحی لباس همیشه علاقه‌ام بوده ولی به دلیل فعالیتم در سینما و ادامه همزمان تحصیل در دانشگاه، فرصت نداشتم بیشتر به آن بپردازم، اما گاهی به سلیقه شخصی برای خودم لباس طراحی می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی یکی می‌خواد باهات حرف بزنه درباره بازیگران زن سینما نیز گفت: با همین میزان تجربه بازیگری خیلی بین بازیگران زن سینما و تلویزیون حسادت ندیدم، زیرا معتقدم عرصه بازیگری و کلا هنر آنقدر وسیع است که کسی جای کسی را نگرفته باید و این هنر کاملا به تخصص اشخاص ارتباط دارد.

تله‌تئاتر اتاق عروس نوشته والنتین کراسناگوروف با ترجمه ماندانا مجیدی برای پخش در پلتفرم‌های خصوصی آماده نمایش می‌شود. اتاق عروس داستان دختر جوانی به نام نادیا است که یک‌باره تصمیم به ازدواج گرفته و حالا در تالار عروسی به انتظار دامادی نشسته که در ساعت مقرر در تالار حاضر نشده است. نسیم ادبی، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، آیه کیانپور، هانیه غلامی و سوگل خلیق در این اثر بازی می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار