رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

مدیر نتفلیکس از فیلم آینده دیوید فینچر به عنوان اثری جالب و بحث برانگیز یاد کرد. به نقل از ایندی وایر، فیلم «قاتل» به کارگردانی دیوید فینچر یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال آینده میلادی برای هواداران این کارگردان کارکشته سینما است. فینچر در فیلم «قاتل» از مایکل فاسبندر در نقش یک آدمکش تحت قرارداد بازی […]

مدیر نتفلیکس از فیلم آینده دیوید فینچر به عنوان اثری جالب و بحث برانگیز یاد کرد.

به نقل از ایندی وایر، فیلم «قاتل» به کارگردانی دیوید فینچر یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال آینده میلادی برای هواداران این کارگردان کارکشته سینما است. فینچر در فیلم «قاتل» از مایکل فاسبندر در نقش یک آدمکش تحت قرارداد بازی می گیرد و اندرو کوین واکر فیلمنامه نویس فیلم «هفت» دوباره بعد از سالها با فینچر همکاری می کند. اریک مسراشمیت فیلمبردار فیلم «منک» نیز در این فیلم به عنوان فیلمبردار بار دیگر با فینچر همکاری خواهد کرد.

اولین خبرهای فیلم «قاتل» در ماه فوریه پس از نمایش «منک» منتشر شد و اعلام شد داستان فیلم درباره قاتلی است که درگیر بحران روانی می شود.

در حالی که این روزها تولید این فیلم در شهر پاریس در کشور فرانسه در جریان است، اسکات استیوبر مدیر نتفلیکس درباره این فیلم توضیحاتی را ارائه داده است.

استیوبر توضیحاتش درباره «قاتل» را این چنین آغاز کرد: نسبت به این فیلمِ دیوید فینچر خیلی هیجان دارم.

این مدیر در ادامه درباره بازیگر نقش اصلی فیلم خاطرنشان کرد: فاسبندر جذاب، خیلی خوش تیپ و بامزه است و در کل همه آن چیزی است که شما می خواهید در فیلم تان داشته باشید. فاسبندر ستاره ای غول پیکر است که آمادگی آن را دارد تا جهان را بترکاند.

به گفته این مدیر، فیلم جدید فینچر که از وجود فیلمنامه نویس فیلم «هفت» نیز بهره می برد واقعا یک اثر بحث برانگیز و جالب می شود.

اسکات استیوبر در پایان تاکید کرد: مایکل فاسبندر» یک اثر سرگرم کننده و بزرگ از یکی از بهترین فیلمسازان سینما است و ما خوش شانس هستیم که با فینچر همکاری می کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار