رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

دو فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هندوستان به نمایش درمی‌آیند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «مهران» ساخته «رقیه توکلی» و به تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی و «پسران دریا» به کارگردانی «افشین هاشمی» و «حسین قاسمی‌جامی» و به […]

دو فیلم از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هندوستان به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «مهران» ساخته «رقیه توکلی» و به تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی و «پسران دریا» به کارگردانی «افشین هاشمی» و «حسین قاسمی‌جامی» و به تهیه‌کنندگی بهروز نشان و بنیاد سینمایی فارابی در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم چنای در هندوستان به نمایش درمی‌آیند.

این جشنواره از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ تا ۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۹ دی تا ۱۶ دی ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

فیلم‌ «مهران» پیش از این در بخش مسابقه فستیوال فیلم‌های ایرانی در شانتیئی فرانسه برنده جایزه بهترین فیلم به انتخاب دانشجویان دانشگاه سوربون پاریس شده بود و «پسران دریا» پس از نمایش در افتتاحیه بخش پانورامای فستیوال شانگهای در screening club فستیوال کودکان سینه کید به نمایش درآمد. این فیلم قراراست در بخش کودکان بیستمین دوره ی فستیوال داکا که بعد از جشنواره چنای برگزار می‌شود، به روی پرده برود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار