رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
در برنامه «دستخط» مطرح می شود؛

بررسی توانمندی دولت در واکسیناسیون سراسری

برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، جمعه ۳ دی با حضور عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی به موضوع «توانمندی دولت در واکسیناسیون سراسری» می پردازد. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، جمعه ۳ دی ساعت ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی […]

برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، جمعه ۳ دی با حضور عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی به موضوع «توانمندی دولت در واکسیناسیون سراسری» می پردازد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، جمعه ۳ دی ساعت ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی پخش می شود.

در این برنامه عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تحرک خوب دولت سیزدهم مباحث و موضوعاتی جدید خواهد گفت. همچنین توانمندی در واکسیناسیون در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.

در بخش دیگر برنامه پیش روی «دستخط»، موضوع نقدینگی به‌جا مانده از دولت قبل و مشکلات صنعت خودرو و نیاز به ورود دولت تبیین می شود.

یارانه‌ها و تلاش برای رسیدن آن به دست خود مردم و بازار بورس از دیگر محورهای گفتگوی برنامه دستخط است که تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار