رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

«آزیتا حاجیان»، بازیگر فیلم «روبان قرمز» می‌گوید که گیرایی شخصیت محبوبه در این فیلم باعث شد تا در هفدهمین جشنواره فیلم فجر این نقش دیده شود و او سیمرغ بلورین بخش بین‌الملل را بگیرد. به گزارش سینماخانه؛ «آزیتا حاجیان» در گفت‌وگو با مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر درباره حضورش در فیلم روبان قرمز و […]

«آزیتا حاجیان»، بازیگر فیلم «روبان قرمز» می‌گوید که گیرایی شخصیت محبوبه در این فیلم باعث شد تا در هفدهمین جشنواره فیلم فجر این نقش دیده شود و او سیمرغ بلورین بخش بین‌الملل را بگیرد.

به گزارش سینماخانه؛ «آزیتا حاجیان» در گفت‌وگو با مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر درباره حضورش در فیلم روبان قرمز و هفدهمین جشنواره فیلم فجر گفت: «شخصیت محبوبه در فیلم «روبان قرمز» بسیار شخصیت گیرایی داشت و به همین دلیل، سختی کار دو‌ ماه‌ونیم در جزیره قشم را پذیرفتم و وارد چالش عجیبی برای این نقش شدم. شرایط زیستی این کار بسیار سخت بود؛ باید ساعت چهارونیم صبح از اقامتگاه راه می‌افتادیم که ساعت شش به لوکیشن برسیم و بعد که کارمان تمام می‌شد برمی‌گشتیم و یک‌ساعت‌‌ونیم در راه بودیم. با این وجود، آنقدر این نقش جذاب بود که تمام سختی‌های این کار، نمی‌توانست ذره‌ای از انگیزه‌ام را برای بازی در این نقش کم کند.»
این بازیگر با اشاره به اینکه شخصیت محبوبه یک زن کاملا مستقل بود، تصریح کرد: «او زنی که زنانگی خودش را دارد و در مقابل سختی‌ها مقاوم و تصمیم‌گیرنده است؛ این نکته بسیار برایم جذاب بود. زمانی که می‌خواهیم صفت قوی بودن به یک زن بدهیم آن را به مرد بودن زن شبیه می‌کنیم؛ اما محبوبه درحالی که بسیار زن توانمند و قوی است، روی چنین مثال‌هایی خط بطلان می‌کشد.»
آزیتا حاجیان افزود: «فیلمنامه «روبان قرمز» درمجموع قوی بود اما خود این نقش برایم انگیزه ایجاد کرد تا بتوانم در آن بازی کنم. «پرویز پرستویی» و «رضا کیانیان» دو بازیگر مقابل من هم در ایجاد این فضای مناسب، تأثیری به‌سزا داشتند؛ همین امر باعث شد تا در هفدهمین جشنواره فیلم فجر این نقش دیده شود و سیمرغ بلورین بخش بین‌الملل جشنواره را بگیرم.»
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار