رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

جشنواره ساندنس برای دوره آینده خود پروتکل های مربوط به بیماری کرونا را به روز رسانی کرد. به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ساندنس در واکنش به سویه اومیکرون کرونا که به سرعت در حال گسترش است، برای رویداد سال ۲۰۲۲ خود و گردهمایی هایش پروتکل‌های کووید-۱۹ را به‌روزرسانی کرد. جشنواره ساندنس از همه شرکت‌کنندگان این فستیوال (کارمندان، […]

جشنواره ساندنس برای دوره آینده خود پروتکل های مربوط به بیماری کرونا را به روز رسانی کرد.

به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ساندنس در واکنش به سویه اومیکرون کرونا که به سرعت در حال گسترش است، برای رویداد سال ۲۰۲۲ خود و گردهمایی هایش پروتکل‌های کووید-۱۹ را به‌روزرسانی کرد.

جشنواره ساندنس از همه شرکت‌کنندگان این فستیوال (کارمندان، داوطلبان، پیمانکاران، عموم مردم، هنرمندان، شرکا، مطبوعات و اهالی این صنعت) خواست که به طور کامل واکسینه شوند و همه افرادی که مشمول دستورالعمل‌های مراکز مدیریت و پیشگیری بیماری در آمریکا هستند، خواست واکسن تقویتی (دُز بوستر) دریافت کنند.

دوره آینده جشنواره ساندنس که در روزهای ۲۰ تا ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می شود، یک رویداد ترکیبی از حضوری و آنلاین خواهد بود.

برگزار کنندگان ساندنس روز گذشته ۲۳ دسامبر در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کردند: ایمنی و سلامت جامعه، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

از دیگر پروتکل‌های این جشنواره می‌توان به کاهش ظرفیت سالن ها برای نمایش فیلم های جشنواره‌ و همچنین ممانعت از خوردن یا نوشیدن در سالن‌های سینما اشاره کرد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار