رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

پس از برگزیده شدن فیلم کوتاه «زبان سرخ»، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی کامران هوشمندیان در دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی بیست، فیلم کوتاه «پاندورا»، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامران هوشمندیان، بعد از اتمام تدوین و صداگذاری آماده اکران شد. از عوامل این فیلم می‌توان، از بازیگر: الهه شهبازی٫ دستیار کارگردان و برنامه […]

پس از برگزیده شدن فیلم کوتاه «زبان سرخ»، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی کامران هوشمندیان در دومین جشنواره فیلم کوتاه سلفی بیست، فیلم کوتاه «پاندورا»، به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامران هوشمندیان، بعد از اتمام تدوین و صداگذاری آماده اکران شد.
از عوامل این فیلم می‌توان، از بازیگر: الهه شهبازی٫ دستیار کارگردان و برنامه ریز: نریمان حیدری، مدیر فیلمبرداری: حامد طیبی، صداگذار: مهران هوشمندیان، صدابردار: محمدعلی تقوی، طراح گریم: الهه شهبازی، تدوین و طراح پوستر: حامد طیبی، عکاس: فرزانه هاشمی و مشاور امور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.
در خلاصه ی فیلم‌ آمده است: “پاندروا، دَرِ جعبه‌ای که گفته شده بود هرگز نگشاید، گشود و مصیبت‌ها بر روی زمین پراکنده شد. تنها، امید، در جعبه باقی‌ماند، تا آرام‌بخش بشر باشد.”
فیلم کوتاه «پاندورا»، به زودی راهی جشنواره‌ها و همچنین اکران عموم خواهد شد.

سینماخانه / خبرنگار :پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار