رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیر دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر از اعلام اسامی آثار برگزیده این جشنواره در طی زمانبندی مشخص شده است، خبر داد. برطبق زمانبندی چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۰ قرار بر رسانه ای شدن اسامی آثار برگزیده هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر است که در پی اطلاع رسانی برخی از رسانه ها مبنی […]

مدیر دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر از اعلام اسامی آثار برگزیده این جشنواره در طی زمانبندی مشخص شده است، خبر داد.

برطبق زمانبندی چهلمین جشنواره فیلم فجر امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۰ قرار بر رسانه ای شدن اسامی آثار برگزیده هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر است که در پی اطلاع رسانی برخی از رسانه ها مبنی بر اعلام اسامی آثار پذیرفته شده در این رویداد با دو روز تاخیر و در تاریخ ۷ دی ماه، در طی تماس تلفنی با سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه این رویداد پیگیر این مساله شدیم.

سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره این موضوع عنوان کرد: تا آنجایی که ما به عنوان دبیرخانه جشنواره فجر اطلاع داریم هیچ گونه تاخیری در اطلاع رسانی اسامی آثار نخواهد بود.

او همچنین اظهار کرد: امروز جلسه ۵ دی ماه جمع بندی هیات انتخاب برای اعلام اسامی برگزار خواهد شد و پس از جلسه اطلاع رسانی از طرف دبیرخانه صورت می گیرد.

سیمونیان در پایان با اشاره به تاکید مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره مبنی بر لزوم رعایت قوانین و زمانبندی های مورد نظر این رویداد اظهار کرد: بر طبق زمانبندی جشنواره و پس از برگزاری جلسه هیات انتخاب، تا پایان امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۰ عناوین آثار رسانه ای خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش‌زاده ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار