رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه «خاتون» با وجود وعده قبلی مبنی بر پخش در روز ۶ دی، هنوز به انتشار نرسیده و در این بین بیش از همه مخاطبان هستند که متضرر شده اند. در حالی که قرار بود از ۶ دی ماه نیم‌فصل دوم مجموعه نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده در پلتفرم نماوا منتشر شود، اما این اتفاق […]

مجموعه «خاتون» با وجود وعده قبلی مبنی بر پخش در روز ۶ دی، هنوز به انتشار نرسیده و در این بین بیش از همه مخاطبان هستند که متضرر شده اند.

در حالی که قرار بود از ۶ دی ماه نیم‌فصل دوم مجموعه نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده در پلتفرم نماوا منتشر شود، اما این اتفاق نیفتاده است.

این در حالی است که بر اساس آخرین پست صفحه رسمی اینستاگرام سریال «خاتون» که در روز پنجشنبه ۲ دی ماه منتشر شده، قسمت جدید این مجموعه مطابق زمان‌بندی قرار بود دوشنبه ۶ دی ماه منتشر شود.

تا لحظه تنظیم این گزارش، پلتفرم نماوا و روابط عمومی این مجموعه درباره این تاخیر اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

بسیاری انتقادات از سوی آن دسته از کاربران پلتفرم نماواست که برای تماشای «خاتون» اشتراک خریداری کرده‌اند، اما به علت تاخیر در پخش این سریال متضرر شده‌اند.

پخش نشدن مجموعه «خاتون» که در ۸ قسمت نخست، محبوبیت فراوانی میان مخاطبان یافته است، بازتاب منفی در شبکه‌های اجتماعی داشته و بسیاری از کاربران از پلتفرم پخش‌کننده و سازندگان سریال بابت این تاخیر عصبانی‌اند. علاقه‌مندان «خاتون»، پیش از این نیز برای تقسیم کردن سریال به دو نیم‌فصل اعتراض داشتند.

پس از پایان نیم‌فصل اول سریال «خاتون»، در حالی که بر اساس اطلاع‌رسانی رسمی نماوا، ابتلای بازیگران سریال به کرونا، علت توقف پخش این مجموعه بود، اما شنیده‌ها حاکی از این است که دلیل این توقف، اختلاف نظر نماوا و دست‌اندرکاران سریال بر سر شیوه ارایه مجموعه به پلتفرم بوده است. به علت این که یک بار سریال دیر به پخش رسید، نماوا از دست‌اندرکاران «خاتون» خواست به جای تحویل هفتگی و تک‌قسمتی سریال به پلتفرم، چند قسمت را به طور کامل ارایه کنند و به همین دلیل مدت زمانی که برای آماده کردن قسمت‌های باقی‌مانده لازم بود به عنوان فاصله بین دو فصل در نظر گرفته شد، اما با این حال همچنان نماوا به وعده خود عمل نکرده و باز هم خاتون در تاریخ مقرر پخش نشد!

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار