رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم سینمایی «بیرو» و سریال «خوشنام» توضیح داد. سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌ علی‌عباس‌میرزایی در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر وجود دارد درباره نقش خود در فیلم بیان کرد: این فیلم به زندگی علیرضا بیرانوند از […]

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم سینمایی «بیرو» و سریال «خوشنام» توضیح داد.

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌ علی‌عباس‌میرزایی در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر وجود دارد درباره نقش خود در فیلم بیان کرد: این فیلم به زندگی علیرضا بیرانوند از دوران نوجوانی و سفرش از شهر خود به تهران و ناملایماتی که در زندگی تا رسیدن به آنچه که امروز می بینیم، می‌پردازد و نقشی که من در این اثر بازی می کنم مرتبط با زمانی است که قرار است او به عضویت تیم ملی فوتبال درآید.

او افزود: من نقش یکی از مدیران سازمان ورزشی را در زمانی که علیرضا بیرانوند تقاضای حضور و بازی در تیم ملی را دارد، بازی می کنم.

بازیگر فیلم «جهان با من برقص» اظهار کرد: به غیر از نوجوانی که کاراکتر اصلی فیلم است و نقش بیرانوند را بازی می کند بقیه نقش ها در اصل کاراکترهای فرعی و کمک کننده در مقاطع مختلف زندگی این دروازه‌بان هستند.

بازیگر فیلم «لب خط» مطرح کرد: هرکدام از نقش های کمک کننده در اصل پیش‌برنده قصه در راستای زندگی کاراکتر اصلی فیلم هستند و نقش من هم کوتاه و در همین راستاست و در ۳ الی ۴ جلسه فیلمبرداری بخش هایی که در آن بازی داشتم به اتمام رسید.

بازیگر فیلم سینمایی «بیرو» درباره بازی در فیلم کوتاه «ارفاق» به کارگردانی رضا نجاتی که امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت، توضیح داد: رضا نجاتی از کارگردانان جوان و مستعدی است که چندین فیلم کوتاه ساخته است و فیلمنامه ای که به من پیشنهاد داد بسیار ویژه درباره معضلاتی که در مدارس با آن مواجه هستیم به نگارش درآمده بود.

بازیگر فیلم «گیجگاه» ادامه داد: اتفاقاتی که در این فیلم می افتد جزو مواردی است که به نوعی روی سر جامعه فرهنگی و فرهیخته ما آوار می شود و خیلی از فرهنگیان ما را گرفتار می کند.

بازیگر فیلم «گورکن» درباره داستان این فیلم کوتاه توضیح داد: ماجرا در یک مدرسه می گذرد که من مدیر آن هستم و هوتن شکیبا نقش معلم آن مدرسه را بازی می کند که بر اثر اتفاق و چالش ایجاد شده در کلاس ریاضی سواستفاده و باج گیری هایی از طریق خانواده یکی از دانش آموزان از معلم صورت می گیرد.

حس خوب بازی کنار هوتن شکیبا

بازیگر سریال «روزگار جوانی ۳» گفت: بازی در کنار هوتن شکیبا با توجه به شناختی که براساس تجربه های قبلی از همدیگر داریم باعث شد تا کار به خوبی پیش برود و در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در چندین بخش نامزد دریافت جایزه شد و مورد توجه مخاطبان و هنرمندان قرار گرفت.

بازیگر فیلم کوتاه «ارفاق» عنوان کرد: طرح این فیلم سال ۱۳۹۹ به من داده شد و قرار بود همان سال ساخته شود که متاسفانه اتفاقاتی پیش آمد که ساخت فیلم امکانپذیر نشد و در نهایت فیلمبرداری کار به ۱۴۰۰ رسید.

بازیگر سریال «فوق لیسانسه ها» ادامه داد: بعد از چندین بار بازنویسی و نگارش فیلمنامه نهایی و قطعی شدن حضور من و هوتن شکیبا در کار، تمرین ها را شروع کردیم و پس از دورخوانی و تمرین به تست گریم و لباس رسیدیم و فیلمبرداری کار آغاز شد.

بازیگر فیلم «ماهی و گربه» بیان کرد: تمامی عوامل فیلم کوتاه «ارفاق» حرفه ای بودند و این باعث شد تا تولید اثر با حضور افرادی چون آرمان فیاض مدیر فیلمبرداری که برای این اثر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شد یا هادی معنوی‌پور مدیر صدابرداری و تک تک عوامل با سرعت و البته کیفیت به صورت مطلوب انجام شود و خوشبختانه در جشنواره هم دیده شود.

در حال بازی در سریال «خوشنام» هستم

بازیگر فیلم «لانتوری» اعلام کرد: هم اکنون در حال بازی در سریال «خوشنام» به تهیه کنندگی احمد زالی و کارگردانی علیرضا نجف زاده هستم که قرار است از شبکه یک سیما و احتمالا در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ آماده پخش شود.

چراغی پور در پایان با توجه به موضوع سریال «خوشنام» گفت: این اثر یک کار طنز است که خیلی از مسایل انسانی و اجتماعی را در قالب طنز بیان می کند و امیدوارم مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.

عکس مربوط به سریال «خوشنام» و از پیام شادپور است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار