رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

نسبم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم های سینمایی «خائن کشی» و «دم غروب زعفرانیه» توضیح داد. نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور خود در چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امسال با دو فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داوود بیدل در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم. بازیگر فیلم […]

نسبم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود در فیلم های سینمایی «خائن کشی» و «دم غروب زعفرانیه» توضیح داد.

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور خود در چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امسال با دو فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم سینمایی «نمور» به کارگردانی داوود بیدل در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

بازیگر فیلم سینمایی «لب خط» اظهار کرد: «خائن کشی» فضای بسیار متفاوت با ویژگی های خاص خودش را دارد و از نظر فضاسازی، قصه، داستان و کارگردانی یکی از کارهای خوب مسعود کیمیایی است. این فیلم دقیقا فضای کارهای خودِ خود کیمیایی است؛ کارهایی مثل «سرب» و دیگر آثاری که خود واقعی مسعود کیمیایی را به تصویر می کشیدند.

بازیگر فیلم سینمایی «پسرکشی» بیان کرد: شاید در طی یکی دو کار اخیر مسعود کیمیایی تغییراتی در آثار او دیده می شد ولی «خائن کشی» شبیه به کارهای قبلی اوست و به همین دلیل می گویم در این کار خودِ خود کیمیایی را می بینیم. مسعود کیمیایی فضای خاص و سینمای ویژه خودش را دارد و این کار جزو آثار خوب کیمیایی به شمار خواهد رفت.

بازیگر فیلم سینمایی «بی وزنی» خاطرنشان کرد: در این فیلم سینمایی بازیگران شناخته شده ای مثل محمد رحمانیان، حمیدرضا نعیمی، حمیدرضا آدرنگ، مهران مدیری و‌ دیگر هنرمندانی به ایفای نقش پرداخته اند که هرکدام کارگردان آثار شاخصی در تئاتر و تلویزیون هستند.

بازیگر فیلم سینمایی «چهارشنبه» عنوان کرد: اتفاقات فیلم در یک خانه قدیمی که افراد زیادی در آن زندگی می کنند، می گذرد و من در این فیلم نقش یک زن موتورساز را بازی می کنم که نقش کوتاه ولی در عین حال متفاوتی است.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره هند در بخش دیگر صحبت هایش درباره جایزه ای که به تازگی برای فیلم سینمایی «دم غروب زعفرانیه» گرفته است، گفت: در این فیلم زندگی زنی پخش‌کننده مواد و البته معتاد است که حضورش در زندگی خواهرش تاثیر زیادی دارد.

او افزود: خواهر این شخصیت به دنبال مردی که از گذشته با او در ارتباط بوده است می گردد و او نیز در این مسیر همراه می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «خانه دختر» عنوان کرد: برای اولین بار بود که در طول دوران بازیگری ام نقش یک معتاد را بازی می کردم. این شخصیت در اصل توزیع کننده مواد مخدر است و آلودگی خیلی کمی به مواد دارد و شاید بتوان گفت اعتیاد در او به قدری نشست کرده که زیاد به چشم نمی‌خورد.

بازیگر فیلم سینمایی «لرد» گفت: شخصیت زن «دم غروب زعفرانیه» با خواهرش و چند نفر دیگر در خرابه ای در زیرگذر پل زندگی می کنند و مخاطب شاهد اتفاقاتی است که برای آنها می افتد.

بازیگر سریال «برادرجان» اظهار کرد: شخصیت زن فیلم سینمایی «دم غروب زعفرانیه» با وجود اینکه معتاد است اما زنی با مدیریت و با چاشنی از شیرینی و جذابیت به تصویر می کشد.

بازیگر فیلم سینمایی «حراج» اعلام کرد: بازی در این نقش را دوست داشتم و خوشحال هستم که کار مورد توجه داوران و منتقدان جشنواره های بین المللی قرار گرفته و دیده شده است‌.

نسیم ادبی در پایان گفت: «دم غروب زعفرانیه» به دلیل حضور در جشنواره های بین المللی امکان حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر را نداشت اما به زودی برای اکران این فیلم در سینماهای ایران اقدام خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار