رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، روزجمعه ۱۷ دی ساعت ۱۶ ویژه دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده‌ سابق ولی فقیه در سپاه قدس با حضور در برنامه «دستخط» به تبیین خاطرات ۱۰ سال همراهی مستقیم با […]

برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما، روزجمعه ۱۷ دی ساعت ۱۶ ویژه دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده‌ سابق ولی فقیه در سپاه قدس با حضور در برنامه «دستخط» به تبیین خاطرات ۱۰ سال همراهی مستقیم با حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

بیان حساسیت حاج قاسم روی نیروهای تحت‌امر از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.

در بخش دیگر برنامه پیش روی «دستخط» موضوع هدایای حاج قاسم برای فرمانده روسی در سوریه برای مخاطبان روایت می شود.

مروری بر سفر رئیس‌جمهور سوریه به ایران و تماس حاج قاسم با محمدجواد ظریف از دیگر محورهای گفتگوی برنامه «دستخط» است که تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد، کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار