رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه تلویزیونی «شما و سیما» که یکی از آثار قدیمی رسانه ملی محسوب می‌شود، از این پس با نشان و هویت بصری و گرافیکی جدید به مخاطبان سیما عرضه می‌شود. به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، برنامه «شما و سیما» از جمعه این هفته با نشان و هویت بصری جدید پخش خواهد شد. در […]

برنامه تلویزیونی «شما و سیما» که یکی از آثار قدیمی رسانه ملی محسوب می‌شود، از این پس با نشان و هویت بصری و گرافیکی جدید به مخاطبان سیما عرضه می‌شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، برنامه «شما و سیما» از جمعه این هفته با نشان و هویت بصری جدید پخش خواهد شد.

در تغییرات جدید «شما و سیما» تیتراژ برنامه، سرآیتم‌ها و وله‌ها تغییر کرده و در بخش گزارش‌های مردمی و گزارش‌های ویژه، سعی شده از نشانه‌هایی که مربوط به تلویزیون و تولید برنامه‌های نمایشی است، بهره‌برداری شود.

گرافیک برنامه نیز به فضای داخلی مدرن و امروزی نزدیک و سعی شده وفاداری به رنگ بندی‌های شبکه یک، در آن لحاظ شود. از آن جهت که خاستگاه اول این برنامه شبکه یک سیماست از ترکیب رنگ‌های سفید و آبی که متعلق به این شبکه است نیز بهره گرفته شده است.

همچنین در گرافیک جدید تیتراژ برنامه، روند تغییر شکل تلویزیون مدنظر قرار گرفته و تصاویر تلویزیون‌های امروزی جدید جایگزین تلویزیون‌های قدیمی شده و به نوعی روند تغییر تکنولوژی روز مدنظر قرار گرفته شده است. همچنین قرار است در بخش خبر تغییراتی به لحاظ ساختار، چینش و انتخاب خبرها صورت گیرد.

«شما و سیما» به ارائه گزارش‌های تصویری از برنامه‌ها و فعالیت‌های شبکه‌های سیما و بخش‌های مختلف می‌پردازد و پخش پشت صحنه برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی و مصاحبه با عوامل برنامه‌ساز و مردم بخش پیامک‌های ارسالی مردم و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌ها از قسمت‌های گوناگون، این برنامه است.

این برنامه جمعه‌ها پیش از ظهر از شبکه یک، بامداد روز جمعه از شبکه سه و شنبه‌ها حوالی ظهر از شبکه نسیم بازپخش می‌شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار