رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شرکت «اسپیس انترتینمنت» اعلام کرد قصد دارد یک استودیوی فیلمسازی و یک میدان ورزشی در جاذبه زمین ایجاد کند. به نقل از گاردین، شرکت «اسپیس انترتینمنت» یکی از تهیه کنندگان فیلم فضایی آتی تام کروز اعلام کرد یک استودیوی تولید فیلم در فاصله ۲۵۰ مایلی  (۴۰۰ کیلومتری) بالای زمین ایجاد می کند. این شرکت فیلمسازی، از برنامه […]

شرکت «اسپیس انترتینمنت» اعلام کرد قصد دارد یک استودیوی فیلمسازی و یک میدان ورزشی در جاذبه زمین ایجاد کند.

به نقل از گاردین، شرکت «اسپیس انترتینمنت» یکی از تهیه کنندگان فیلم فضایی آتی تام کروز اعلام کرد یک استودیوی تولید فیلم در فاصله ۲۵۰ مایلی  (۴۰۰ کیلومتری) بالای زمین ایجاد می کند. این شرکت فیلمسازی، از برنامه خود برای ساخت یک استودیوی فیلمسازی و یک میدان ورزشی در جاذبه زمین خبر داد.

به گفته شرکت «اسپیس انترتینمنت»، تاریخ تکمیل این پروژه برای دسامبر ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

دیمیتری و النا لسنفسکی، بنیانگذاران شرکت «اسپیس انترتینمنت» اعلام کردند که شرکت تولید فیلم «اسپیس انترتینمنت» فرصتی باورنکردنی برای بشریت است تا به یک قلمروی متفاوت حرکت کند و فصل جدید هیجان‌انگیزی را در فضا آغاز کند.

شرکت «اسپیس انترتینمنت» به همراه کمپانی « آکسیوم» (Axiom)  قصد داشتند سال جاری میلادی تام کروز و دوگ لیمان کارگردان را به ایستگاه فضایی بین‌المللی بفرستند تا این اثر به دومین فیلمی تبدیل شود که در فضا فیلمبرداری شده است با این حال فیلمبرداری این فیلم که قرار بود اکتبر ۲۰۲۱ در فضا آغاز شود به دلایلی که گفته می شود به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری فیلم مرتبط است، چند ماه به تعویق افتاده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار