رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

به گزارش سینماخانه، عصر روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰، مراسم یادبود حمید لبخنده کارگردان فقید تئاتر و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان در باغ کتاب تهران برگزار شد. سینماخانه / عکاس: ایمان غلامزاده

به گزارش سینماخانه، عصر روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰، مراسم یادبود حمید لبخنده کارگردان فقید تئاتر و تلویزیون با حضور جمعی از هنرمندان در باغ کتاب تهران برگزار شد.

سینماخانه / عکاس: ایمان غلامزاده

اخبار مرتبط

نظرات

  • حمید لبخنده هنرمند پردانش، خوش ابتکار و پیشرو بود که با ساخت سریالهای در پناه تو، در قلب من و با من بمان نشان داد که از زمان خودش بسیار جلوتر است و درک و آگاهیش از جهان و محیط پیرامونش بسیار است. به همین دلیل در مسیر کاریش با مانع تراشی و سنگ اندازی جلوی تولید آثاری که قطع به یقین فاخر میبود را گرفتند تا مخاطب از آثار آگاهی بخش ایشان محروم بماند.
    پس از فوت استاد سمندریان و خانم روستا، مدیریت آکادمی سمندریان به “استاد حمید لبخنده” سپرده شد و ایشان سالهای بسیاری از عمر شریفشان را عاشقانه و خالصانه صرف زنده نگهداشتن آرمانهای استاد سمندریان و بقای آکادمی کردند. هنرجویان بسیاری پیشرفتشان را مدیون حمایتها، راهنمایی ها و تشویقهای بی دریغ استاد لبخنده هستند. حمید لبخنده نه فقط یک هنرمند که یک انسان بی تکرار است و هرگز هیچ کس، هیچ چیز جای خالی اورا در آکادمی سمندریان پر نخواهد کرد. استاد حمید لبخنده با آن روح عاشق و قلب وسیع و حمایتگر و مهربانشان و توانمندی فوق العاده در حرفه شان اعتبار آکادمی سمندریان و امید و انگیزه بسیاری از هنرجویان بودند.
    حمید لبخنده ازنسل انسانهای نابی بود که جهان به وجود پر از ایثار و مهر و نیک سرشتیشان سخت نیازمند بود. کم نیستند افرادی که راهنما، مشوق و حامی و سنگ صبورشان را با رفتن ایشان از دست دادند. گویی فرشتگان روح ایشان را لمس کرده بودند. ایشان از تباری آسمانی و پاک بود.



آخین اخبار