رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پوستیژ» به نویسندگی و کارگردانی  علیرضا دوکوهکی به اتمام رسید و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از، این فیلم روایت‌گر قصه پسر بچه‌ای است که در کودکی از مادرش نامهربانی و کم مهری دیده که […]

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پوستیژ» به نویسندگی و کارگردانی  علیرضا دوکوهکی به اتمام رسید و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از، این فیلم روایت‌گر قصه پسر بچه‌ای است که در کودکی از مادرش نامهربانی و کم مهری دیده که این موضوع باعث شده است در بزرگسالی به خود و دیگران آسیب بزند و سعی بر این دارد مادرش را از دیگران پنهان کند.

عوامل «پوستیژ» عبارتند از:

تهیه‌کننده: رحیم جعفری‌پور، بازیگران: رامین راستاد، اشرف اکبریان، ملیکا کریمی، فاطمه رضایی، آیدا مونسان، بازیگر کودک: بابک ملک زاده، مدیر فیلمبرداری: سعید لطفی، مدیر صدابرداری: امیر نخجوان، مشاور و بازیگردان: الیاس کسرا، دستیار یک کارگردان و مدیر تولید: امیرعباس علاقه بند، دستیار دوم کارگردان: محمد ناصری، منشی صحنه: نیلوفر اقبالی، دستیار یک فیلمبردار: علیرضا محمدی، نورپرداز: حسین ایل بیگی، گریمور: الهه ابطحی، عکاس: جعفر رزاقی، محمد ناصری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار