رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رضا علیدادی معاون فنی صداوسیما روی آنتن شبکه خبر توضیحاتی درباره از دسترس خارج شدن شبکه‌ها ارایه کرد. شبکه یک سیما، رادیو جوان، رادیو قرآن و رادیو آوا امروز پنجشنبه هفتم بهمن برای لحظاتی از دسترس خارج شدند. رضا علیدادی معاون فنی صداوسیما در توضیحاتی روی آنتن شبکه خبر بیان کرد: همکاران ما درگیر کار هستند و […]

رضا علیدادی معاون فنی صداوسیما روی آنتن شبکه خبر توضیحاتی درباره از دسترس خارج شدن شبکه‌ها ارایه کرد.

شبکه یک سیما، رادیو جوان، رادیو قرآن و رادیو آوا امروز پنجشنبه هفتم بهمن برای لحظاتی از دسترس خارج شدند.

رضا علیدادی معاون فنی صداوسیما در توضیحاتی روی آنتن شبکه خبر بیان کرد: همکاران ما درگیر کار هستند و دارند ابعاد موضوع را بررسی می‌کنند.

وی اضافه کرد: به نظر می‌آید اتفاق یک کار ساده نیست، فوق‌العاده پیچیده است و تنها صاحبان این تکنولوژی می‌توانند از بک دورها و امکاناتی که از قبل روی سیستم‌ها در نظر گرفته‌اند بهره برداری کنند و صدمه بزنند.

وی در پایان گفت: همکاران ما در حال بررسی هستند تا علت و محدوده مشکل را پیدا و اعلام کنیم.

شبکه یک تلویزیون و چند شبکه رادیویی امروز برای لحظاتی دچار اختلال شدند تصاویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین روی آنتن رفت.

خبرگزاری صداوسیما با تأیید این اخلال‌گری نوشت: «تصویر شبکه یک سیما برای لحظاتی امروز هک شد. در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه یک دیده و شنیده شد. مسئولان فنی سازمان صدا و سیما می‌گویند احتمالاً سرور، مورد حمله هکری قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، اتفاقاتی شبیه به این در شبکه قرآن، رادیو پیام و جوان هم رخ داده است.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار