رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

چهارمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، با اکران دو فیلم سینمایی [در چهار سانس] و نشست خبری این فیلم‌ها دنبال خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در روز چهارم خانه جشنواره (پنجشنبه ۱۴ بهمن) دو فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی «امید شمس» و […]

چهارمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، با اکران دو فیلم سینمایی [در چهار سانس] و نشست خبری این فیلم‌ها دنبال خواهد شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در روز چهارم خانه جشنواره (پنجشنبه ۱۴ بهمن) دو فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی «امید شمس» و «ماهان» به کارگردانی «حمید شاه‌حاتمی» روی پرده می‌رود.
ساعت نمایش فیلم‌ها و برگزاری نشست‌‌ها به شرح زیر خواهد بود:
در بخش سودای سیمرغ؛ فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس ساعت ۱۳ در سالن اصلی به نمایش داده خواهد شد و نشست رسانه‌ای آن ساعت ۱۵ در سالن اصلی برگزار خواهد شد.
همچنین فیلم «ماهان» به کارگردانی حمید شاه‌حاتمی ساعت ۱۶ در سالن اصلی پخش خواهد شد و نشست‌رسانه‌ای این فیلم ساعت۱۸:۳۰ در سالن اصلی برگزار خواهد شد.
همچنین فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» ویژه سایر میهمانان، در دومین سانس نمایش روز دوم ساعت ۱۹:۱۵ در سالن اصلی به نمایش در می‌آید.
همچنین در بخش اکران آثار مستند بلند و داستانی اثر «هیچکس منتظرت نیست» به کارگردانی «محسن اسلام‌زاده» به مدت ۹۳ دقیقه در سالن ۲ و ۳ به نمایش در می‌آید.
ساعت ۲۱:۳۰ نیز در سالن اصلی و در بخش سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» در سانس آخر اکران خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود سانس‌های اول و دوم نمایش آثار بخش سودای سیمرغ مختص منتقدان و اهالی رسانه و سانس‌های سوم و چهارم مختص سایر مهمانان خواهد بود.
جشنواره چهلم در خانه جشنواره از دوشنبه ۱۱ بهمن و در سینماهای مردمی از سه‌شنبه ۱۲ بهمن آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار