رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

پیش از شروع فیلم زوج هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار، نوید یک فیلم خوب را برای مخاطب عام سینما دارد از طرفی حضور بهمن ارک به عنوان مشاور کارگردان و همچنین یکی از اعضای تیم نویسندگان نکته جذاب فیلم برای عاشقان سینما است. ملاقات خصوصی ملودرام عاشقانه ای است با قصه ای جدید که شاید […]

پیش از شروع فیلم زوج هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار، نوید یک فیلم خوب را برای مخاطب عام سینما دارد از طرفی حضور بهمن ارک به عنوان مشاور کارگردان و همچنین یکی از اعضای تیم نویسندگان نکته جذاب فیلم برای عاشقان سینما است.
ملاقات خصوصی ملودرام عاشقانه ای است با قصه ای جدید که شاید بتوان در اجزای قصه شباهت هایی با فیلم های دیگر یافت ولی در کل داستان جدید و جذابی را روایت می کند. فیلمنامه ملاقات خصوصی نقطه قوت فیلم است و با چارچوب قوی خود مخاطب را تا انتها با خود همراه می سازد. هر چند که زمان ۱۲۰ دقیقه ای فیلم، قدری طولانی است و در اکران عمومی و با تدوین مجدد می توان قدری فیلم را کوتاه کرد تا افت های فیلم که در لحظاتی با آن مواجه هستیم نیز برطرف شود.
ملاقات خصوصی فیلمی است که سینمای ایران به شدت به آن نیاز دارد و تقریباً بیشتر عناصر یک فیلم موفق در اکران را دارد. ملودرامی عاشقانه که نیمه اول فیلم سرشار از رنگ و احساس است. گره های داستانی نو و جذابی دارد و بدون اینکه مخاطب دچار هم‌ذات‌پنداری با شخصیت های قصه شود با هنرمندی بیننده را تا انتها با قصه عجیب خود همراه می سازد. و در انتها از وجود ستارگانی بهره می برد که با بازی خوب، موفقیت فیلم را در اکران تضمین کرده اند.

سینماخانه / ا.ش شهابی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار