رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از جمعه ۱۵ بهمن ماه خبر داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم‌فجر، محسن محمدی با بیان این خبر، عنوان کرد: چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به طور همزمان […]

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از جمعه ۱۵ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم‌فجر، محسن محمدی با بیان این خبر، عنوان کرد: چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به طور همزمان ، از ۱۵ بهمن ماه در سینما سپهر و سینما کانون ساری آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.
وی به اکران ۱۶ فیلم در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اولین روز جشنواره با اکران «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز خواهد شد.
به گفته وی «خائن‌کشی» در سینما سپهر ساعت ۱۸ و در سینما کانون ساعت ۲۰:۳۰ و همچنین فیلم «لایه‌های دروغ» در سینما کانون ساعت ۱۸ و در سینما سپهر ساعت ۲۰:۳۰ اکران می‌شود.
محمدی ضمن تأکید بر این نکته که اکران فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه بلیت فیلم مد نظر خود، از طریق سایت‌های سینما تیکت، ایران تیکت و گیشه هفت اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار