رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

فیلم «دره مرگ» روایتگر مزدورانی است که چیزی برای از دست دادن ندارند، برای نجات زنی که دانشمند است که در یک زیرزمین متعلق به دوران جنگ سرد زندانی شده و استخدام می شوند. یک زن دانشمند که در حال آزمایشات ژنتیکی است با موجودی ناشناخته منجد شده در سال های جنگ سرد روبرو می […]

فیلم «دره مرگ» روایتگر مزدورانی است که چیزی برای از دست دادن ندارند، برای نجات زنی که دانشمند است که در یک زیرزمین متعلق به دوران جنگ سرد زندانی شده و استخدام می شوند. یک زن دانشمند که در حال آزمایشات ژنتیکی است با موجودی ناشناخته منجد شده در سال های جنگ سرد روبرو می شوند و این زن و تیم آن ژن این موجود را با ژن انسان آمیخته می کنند و انسان به موجودی ناشناخته با دو نوع ژن تبدیل می شود و به شکل وحشتناکی در می آید که همانند زامبی به هر انسانی حمله کند؛ تبدیل به این موجود می شود. در این میان گروهی که از بیرون این آزمایشگاه ژنتیکی را تحت نظر داشتند متوجه می شوند که همه آلوده شده اند و فقط یک زن دانشمند است که مبتلا نشده است بدین خاطر درب های این آزمایشگاه که در اعماق کوه ساخته شده بود را مسدود کرده و افراد را قرنتینه می کنند و زن دانشمند بخاطر نجات خود پیام می فرستد و یک گروه نجات برای نجات وی راهی آنجا می شوند. افرادی که این آزمایش را تحت اختیار خود داشتند و قرنتینه کرده بودند برای اینکه آن گروه ورود پیدا نکند و اسرار تحقیقات منتشر نگردد به جنگیدن با آنها می پردازند، اما  دو نفر از آن گروه نجات توانستند از درب های مخفی وارد آنجا گردند و زن دانشمند را نجات دهند که در نهایتاً بعد از آوردن زن به بیرون از آزمایشگاه در فضای کوهستانی متوجه می شوند زن آنها را فریفته است و از یکی از آن موجودات باردار است و برای بقاء نسل آن موجودات آزمایشگاهی و نابودی انسان ها درخواست کمک کرده که آنها متوجه می شوند و یکی از آنها او را می کشد ولی در انتهای فیلم هر دو بازمانده نیز مبتلا به  موجودات ناشناخته می شوند و فیلم پایان می یابد.

فیلم دره مرگ به کارگردانی متیو نینابر در سال ۲۰۲۱ به مدت یک ساعت و ۳۱ دقیقه ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کانادا و در ژانر وحشت و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جرمی نینابر، اتان میچل، کریستن کستر، ملیسا جوی بورگر و مت داسیو به ایفای نقشرداخته اند.

متیو نینابر بازیگر و کارگردان است. او بیشتر برای بازی در نقش “سایکو گورمن” در فیلمی با عنوان “روانی گورمن”، که در آن نقش یک هیولای شیطانی را ایفا می کند که به دنبال نابودی جهان است، شناخته می شود. او همچنین برای کارگردانی دره مرگ (۲۰۲۱)، انتقال: فرار از تاریکی (۲۰۲۰) و روز استخراج (۲۰۱۴) شناخته شده است.

سینماخانه / پیام احمدی کاشانی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار