رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی درپی در گذشت «سیدعلیرضا سجادپور» معاون اسبق ارزشیابی و نظارت برسازمان سینمایی پیامی را صادر کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در این پیام آمده است: شنیدن خبر درگذشت همکار سینماگر و دوست دیرین، سیدعلیرضا سجادپور، ناگوار و تلخ بود، خاصه که این اتفاق در بحبوحه جشنواره […]

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی درپی در گذشت «سیدعلیرضا سجادپور» معاون اسبق ارزشیابی و نظارت برسازمان سینمایی پیامی را صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در این پیام آمده است: شنیدن خبر درگذشت همکار سینماگر و دوست دیرین، سیدعلیرضا سجادپور، ناگوار و تلخ بود، خاصه که این اتفاق در بحبوحه جشنواره فیلم فجر رخ داد و دست تقدیر یکی از مدیران اسبق اداره ارزشیابی و نظارت و شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در اوایل دهه نود را از ما جدا کرد.

سجادپور،یکی از سینماگران خوش‌قریحه و از فعال‌ترین هنرمندان سینما در عرصه فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی در چهار دهه سینمای پس از انقلاب اسلامی بود که صادقانه و خالصانه در راه آرمان‌های فرهنگی نظام تلاش کرده و به عنوان دبیر جشنواره‌های سینمایی چون پلیس و تلاش مقدس، مبدع اتفاقات‌ نو بوده است .

جایگاه او در سینمای ملی و ارزش‌مدار کشورمان فراموش شدنی نیست ولو تندباد حوادث بشری، او را در سال‌های آخر عمر، از دایره توجهات دور ساخته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار