رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

فیلم کوتاه «نایت کلاب» در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا به نمایش درمی‌آید. فیلم کوتاه ایرانی «نایت کلاب» به نویسندگی داود رنگخانه و ابراهیم گله‌دار زاده، کارگردانی داود رنگخانه و تهیه‌کنندگی ابراهیم گله‌دار زاده، در تازه‌ترین حضور خود به جشنواره فیلم کوتاه و مستقل داکا راه پیدا کرده است‌. جشنواره دوسالانه […]

فیلم کوتاه «نایت کلاب» در شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا به نمایش درمی‌آید.

فیلم کوتاه ایرانی «نایت کلاب» به نویسندگی داود رنگخانه و ابراهیم گله‌دار زاده، کارگردانی داود رنگخانه و تهیه‌کنندگی ابراهیم گله‌دار زاده، در تازه‌ترین حضور خود به جشنواره فیلم کوتاه و مستقل داکا راه پیدا کرده است‌.

جشنواره دوسالانه بین‌المللی فیلم کوتاه و مستقل داکا در سال ۱۹۸۸ با هدف باز کردن دری به دنیای فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و تجربی برای مخاطبان محلی آغاز به کار کرد. هدف این جشنواره ایجاد بستری برای همبستگی و درک بهتر بین فیلمسازان مستقل فیلم کوتاه و مستند از آسیا و سایر نقاط جهان صرف نظر از ملیت، مذهب، رنگ و جنسیت است.

این جشنواره به ۲ صورت فیزیکی و آنلاین از ۲۵ فوریه تا ۴ مارس برابر با ۶ تا ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «نایت کلاب» روایتی از تقابل مردی جوان با تقدیر خویش، تنهایی و ملال از اتفاقی که در گذشته رخ داده و دنبال رسیدن به آرامش با پناه بردن به طبیعت است.

این فیلم پیش از این در چند جشنواره بین‌المللی از جمله جشنواره کلرمون فران فرانسه حضور داشته است.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار