رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • دوشنبه 25 بهمن 1400 - 08:25
  • کد خبر : 90642
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش«الزمکان» به تعویق افتاد

تعویق در اجرای نمایش «الزمکان» الجزایر و اجرای نمایش «بعد از افتادن» که قبلاً اعلام شده بود به دلیل ابتلای یکی از بازیگرانش به کرونا به صحنه نمی‌رود، دو خبر از چهلمین جشنواره تئاتر فجر است. نمایش «الزمکان» به کارگردانی عبدالصمد صدوخی از کشور الجزایر که پیش از این و طبق جدول قرار بود دوشنبه […]

تعویق در اجرای نمایش «الزمکان» الجزایر و اجرای نمایش «بعد از افتادن» که قبلاً اعلام شده بود به دلیل ابتلای یکی از بازیگرانش به کرونا به صحنه نمی‌رود، دو خبر از چهلمین جشنواره تئاتر فجر است.

نمایش «الزمکان» به کارگردانی عبدالصمد صدوخی از کشور الجزایر که پیش از این و طبق جدول قرار بود دوشنبه ۲۵ بهمن به صحنه رود، با یک روز تاخیر اجرا می‌شود.

سفر این گروه به دلیل تاخیر در ارائه پاسخ تست کرونای یکی از اعضا، به تعویق افتاد و پس از رفع مشکل، اجرای این نمایش به سه شنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۴ موکول شد.

به این ترتیب نمایش «الزمکان» از کشور الجزایر در آخرین روز جشنواره، ساعت ۱۴ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

«بعد از افتادن» روی صحنه می‌رود

نمایش «بعد از افتادن» به کارگردانی حسین حسینیان که به دلیل ابتلای بازیگر به کرونا از اجرا بازمانده بود، فردا روی صحنه می‌رود.

این نمایش قرار بود پنجشنبه ۲۱ بهمن در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه رود که با ابتلا بازیگر نمایش به کرونا، اجرای آن لغو شده بود. با انجام تست آزمایشگاهی، منفی شدن آن و ارائه گزارش رسمی این آزمایش به دبیرخانه جشنواره،‌ این نمایش دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در دو سانس ۱۴ و ۱۶ در سالن اصلی تالار مولوی به اجرا درخواهد آمد و داوران هم به تماشای آن خواهند نشست.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا ۲۶ بهمن ماه به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت جشنواره به آدرس fitf.ir در دسترس است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار