رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
با موضوع توسعه علم و دانشگاه؛

ورود «مالی» دانشگاه آزاد به عرصه «فیلمسازی»

دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت فیلم‌های سینمایی با موضوع توسعه علم و دانشگاه با بنیاد سینمایی فارابی مشارکت می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر محمد مهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بازدید از این بنیاد در جریان برنامه‌ها و مدل […]

دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت فیلم‌های سینمایی با موضوع توسعه علم و دانشگاه با بنیاد سینمایی فارابی مشارکت می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، دکتر محمد مهدی طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و بازدید از این بنیاد در جریان برنامه‌ها و مدل توسعه بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفت.

در این دیدار دکتر سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با ارائه بخشی از تغییر و تحولات بنیاد، به خلأ وجود فیلم‌هایی که به فلسفه و توسعه علم بپردازند، اشاره داشت.

دکتر طهرانچی نیز با بیان اهمیت تاریخچه توسعه دانشگاه در ایران، بیان مدل توسعه دانشگاه از دوران پهلوی تاکنون را به نوعی تاریخ نگاری علمی و تقویت کننده مبانی و مدل‌های توسعه دانش دانست.

در این دیدار توافق شد تا بنیاد سینمایی فارابی با حمایت مالی و معنوی دانشگاه آزاد اسلامی اثری سینمایی درخصوص تاریخچه توسعه دانشگاه در ایران را آغاز کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار