رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
در جریان عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازیگر سریال «صاحبدلان»؛

محمد کاسبی: اهدای چفیه رهبری و انگشتر شهید سلیمانی حالم را دگرگون کرد

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی، با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ایشان و همچنین انگشتر شهید سلیمانی اظهار داشت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حال و احوالم را دگرگون ساخت. محمد مهدی اسماعیلی […]

محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی، با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب توسط نماینده ایشان و همچنین انگشتر شهید سلیمانی اظهار داشت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حال و احوالم را دگرگون ساخت.

محمد مهدی اسماعیلی عصر سه شنبه با حضور در منزل محمد کاسبی ضمن عیادت از احوال و با آرزوی شفای عاجل برای بازیگر فیلم سینمایی «همسفر»، سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند برای وی مسئلت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه کمک و حمایت در جهت بهبودی کامل این استاد فرهیخته، به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ماموریت داد تا در ادامه همکاری و همراهی های قبلی برای درمان آقای کاسبی همچنان تا سلامتی کامل استاد، همه تلاش و همت خود را به کار گیرند.

در ادامه این دیدار، بازیگر سریال «صاحبدلان» نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیحاتی را از روند درمانی و مراحل انجام عمل جراحی و وضعیت کنونی جسمی خود ارائه کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «شنا در زمستان» به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمدید عیادت بیمار؛ خداوند حتما حتما بر طبق وعده هایش برای شما بابت هر قدم که برداشتید اجر و مزدی نوشته است.

کاسبی همچنین با اشاره به شرح حالی از نحوه ورود خود به حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: با عشق و علاقه وافری وارد این حوزه شدم و همچنان علاقه‌مندم تا زمانی که جان در بدن دارم ادامه دهنده این حرفه باشم.

بازیگر فیلم سینمایی زنگها ( محمدرضا هنرمند ۱۳۶۳) با اشاره به اهدای چفیه رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط نماینده ایشان و همچنین اهدای انگشتر شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی فرزندان سردار دلها اظهار داشت: در دوران بستری در بیمارستان این دو هدیه ارزشمند و گرانبها حال و احوالم را دگرگون ساخت.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر نیز که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی می کرد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ادامه روند درمانی محمد کاسبی گفت: بر اساس وظایف ذاتی همواره خود را خدمتگزار، حامی و همراه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه می دانیم.

سیدمجید پور احمدی یادآور شد: زمانی که آقای دکتر اسماعیلی مطلع شد که آقای کاسبی از بیمارستان مرخص شده، در تماس تلفنی از بنده خواست در اولین فرصت برای احوالپرسی خدمت استاد برسیم.

در ادامه این دیدار هدایایی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس یادبود و هدیه نوروزی به استاد محمد کاسبی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، محمد کاسبی  در کارنامه حرفه ای خود سابقه بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبله را دارد. ضمن اینکه سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است.

کارنامه بازیگری کاسبی در تلویزیون گرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون «خوش رکاب»، «صاحبدلان»، «سه در چهار» و «سرّ دلبران».

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های کاسبی  به حضور وی در سریال «صاحبدلان» باز می‌گردد.

محمد کاسبی، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر باسابقه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان در تهران بستری و سرانجام ۲۳ اسفند سال گذشته در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار