رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

دهمین برنامه «از آسمان» به برگزاری نوروز در جمع خانواده شهید مدافع حرم شهید عین اله مصطفایی اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بقاع متبرکە امامزادگان عظیم الشأن مدفون در شهرها و روستاها، پناهگاه دلهای مشتاق در شادی‌ها و غمهایشان هستند. در نوروز ۱۴۰۱ به حرم پاک امامزاده […]

دهمین برنامه «از آسمان» به برگزاری نوروز در جمع خانواده شهید مدافع حرم شهید عین اله مصطفایی اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بقاع متبرکە امامزادگان عظیم الشأن مدفون در شهرها و روستاها، پناهگاه دلهای مشتاق در شادی‌ها و غمهایشان هستند. در نوروز ۱۴۰۱ به حرم پاک امامزاده حسن(ع) در کرج رفتیم که نسب این بزرگوار بنا به گفتە متولیانش به امام موسی کاظم(ع) می‌رسد.

در ابتدای قصه، همسر آقای مصطفایی از شاخصه‌های رفتاری همسرش می‌گوید. از مردی که دوازده سال، همه زندگی‌اش بود و حالا همه زندگی‌اش را با یاد او متبرک می‌کند. آقای مصطفایی یکی از نیروهای فعال فرهنگی کرج بود؛ یکی که تمام روزهای عمرش را وقف مردم کرد تا آخرین روز که در حلب، جانش را به مردمش تقدیم نمود؛ امان از روز هشتم محرم سال ۹۴ خورشیدی… روزی که قصە روزگار امیررضای مصطفایی را تغییر داد.

امیررضا پسر حاج عین اله که حالا برای خودش مردی شده، نوروز ۱۴۰۱ را به مردم وطنش تبریک می‌گوید. این ششمین نورزوی است که او بدون بابا کنار سفره هفت سین می‌نشیند البته این عید امیررضا با عیدهای گذشتە بدون بابا فرق دارد. این نخستین عید خانوادە مصطفایی است که از چشم انتظاری درآمده‌اند. همسر این شهید از رسیدن خبر شهادت و روزهای انتظار هم حرف می‌زند، از روزهایی که امیررضا پیش چشمش قد می‌کشید و بزرگ می‌شد و از عیدهای بعد از شهید…

«از آسمان» کاری از گروه معارف شبکه دو سیما با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد، در ایام نوروز هرروز حوالی ساعت ۱۳:۲۰ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۲ بامداد خواهد بود.

در تولید این برنامه، سعید سلیمانی (تصویرگر و تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر و نور)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی)، نادر گهرسودی (گوینده) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار