رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

برنامه جدید «شین جیم» با اجرای شاهین جمشیدی در رادیو صبا به گفتگو با هنرمندان حوزه طنز می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شین جیم» عنوان برنامه جدید رادیو صبا است، که با شعار فصل طنازان به گفتگو با بازیگران حوزه طنز می‌پردازد. در این برنامه شاهین جمشدی مجری رادیو و تلویزیون با هنرمندان و طنازان گفتگویی […]

برنامه جدید «شین جیم» با اجرای شاهین جمشیدی در رادیو صبا به گفتگو با هنرمندان حوزه طنز می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شین جیم» عنوان برنامه جدید رادیو صبا است، که با شعار فصل طنازان به گفتگو با بازیگران حوزه طنز می‌پردازد.

در این برنامه شاهین جمشدی مجری رادیو و تلویزیون با هنرمندان و طنازان گفتگویی صمیمی دارد و با پرسش‌های جالب، برنامه‌ای شنیدنی و جذابی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

این برنامه پنجشنبه ۱۸ فرودین میزبان سوسن مقصودلو مدرس، گوینده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

سوسن مقصودلو کار بازیگری را از سال ۱۳۵۵ با بازی در نمایش «داستانی نه تازه» با کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز کرده است. مقصودلو دانش‌ آموخته رشته نمایش در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیباست. وی علاوه بر بازیگری در عرصه گویندگی نیز فعال است که از میان آثار مشهورش می‌توان به گویندگی در «نوار قصه‌های شاپرک‌خانوم»، «ترب»، «ماه و پلنگ» و «شازده کوچولو» اشاره کرد.

برنامه «شین جیم» پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ به تهیه کنندگی نازنین حاجی سیف‌اله و با اجرای شاهین جمشیدی روی آنتن شبکه رادیویی صبا می‌رود و علاقه مندان می‌توانند تکرار این برنامه را روزهای جمعه ساعت ۱۸ گوش کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار