رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

در نخستین نشست خبری اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در سال جدید، عوامل سریال طنز نوروزی«خداداد» محصول شبکه دو سیما، در واحد ۱۶۲ حضور یافتند و شنونده دیدگاههای مخاطبان خود بودند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در اولین نشست خبری اداره کل روابط عمومی سازمان صدا […]

در نخستین نشست خبری اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در سال جدید، عوامل سریال طنز نوروزی«خداداد» محصول شبکه دو سیما، در واحد ۱۶۲ حضور یافتند و شنونده دیدگاههای مخاطبان خود بودند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در اولین نشست خبری اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در سال جدید، عوامل سریال طنز نوروزی«خداداد» محصول شبکه دو سیما، در واحد ۱۶۲ حضور یافتند و شنونده دیدگاههای مخاطبان خود بودند.

علی غفاری کارگردان، میلاد کزازی نویسنده، زهره حمیدی، آرش نوذری، سوسن پرور و علی صبوری از بازیگران این سریال نوروزی در واحد ۱۶۲ سازمان حضور یافتند و به مدت یک ساعت شنونده نظرات مردم و مخاطبان این سریال بودند.

در ادامه هم به مدت یک ساعت نشست خبری با حضور عوامل این سریال و همچنین بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما و نیز مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی برگزار شد.

در این نشست خبری علی غفاری، کارگردان سریال «خداداد» به بازخوردهای امروز مخاطبان در واحد ۱۶۲ سازمان اشاره کرد و گفت : امروز با تعدادی از مخاطبان این سریال گفتگوی تلفنی داشتیم. این سریال به لحاظ موضوعی مناسبت خوبی با نوروز داشت و مردم هم ارتباط خوبی با آن برقرار کردند و اوقات خوشی را برای مردم در ایام نوروز فراهم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که مردم امروز رغبت زیادی به دیدن آثار نمایشی از رسانه ملی دارند، افزود: امروز به لحاظ سازمانی و بودجه ای اوضاع خوبی برای تولید آثار تلویزیونی نداریم. باید برای آثار نمایشی در صداوسیما حساب ویژه تری باز کنیم.

وی تأکید کرد: ما در این سریال تلاش کردیم به ارزش امانت داری و سرزنش دروغ تأکید کنیم . به آثار بد چشم هم چشمی در زندگی‌ها بپردازیم . همچنین اهمیت اشتغال و ضرورت تهیه مسکن برای جوانان و وضعیت اقتصادی مردم را  با زبان طنز هدف اشاره قرار دهیم.

وی افزود: تلاش کردیم لبخند را روی لبان مردم بیاوریم . ساخت یک سریال ۱۳ قسمتی آن هم در دو ماه و نیم، کار سخت و پیچیده ای بود. قول می دهم باب دل مردم کار کنم و سریال طنز بیشتری برای مردم کشورم بسازم!

میلاد کزازی، نویسنده سریال «خداداد» هم در این نشست خبری با اشاره به اینکه خط اصلی داستان این سریال سال ۱۳۹۲ نوشته شد و سالها طول کشید تا به «خداداد» فعلی تبدیل شود، گفت : امیدوارم رسانه ملی در سال جدید بیشتر به نقدهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه بپردازد و آن را انعکاس دهد.

وی افزود: امروز در فضای مجازی و امور مخاطبان رسانه ملی نقدها به این سریال عموماً سازنده بود. کسانی که دیده بودند خیلی راضی بودند و معتقد بودند سریال «خداداد» حرف دل مردم را زده است.

علی صبوری، بازیگر نقش داماد بزرگ خانواده سریال «خداداد» هم در این نشست خبری گفت: این سومین تجربه تلویزیونی من بود تجربه فوق العاده  ای بود. سعی می‌کنم تجربیات بیشتری کسب کنم و به پختگی برسم. رسالت تمامی عوامل این سریال خنداندن مردم بود.

بهرنگ ملک محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما هم در این نشست خبری گفت: تمام تلاش ما در سریال «خداداد» بر این محور استوار بود که بگوییم آقای مسئول وقتی برگه پرداخت وامی را امضا نمی‌کنی، مردم را به زحمت می اندازی.

وی ادامه داد: نکته دوم اینکه مردمی‌برای این سریال و نقد آن امروز به ما زنگ زدند که عادی هستند و دسترسی به فضای مجازی ندارند و در روستاهای دور افتاده کشور زندگی می‌کنند. ما می خواستیم چیزی بگوییم که حال مردم خوب شود.

گفتنی است در پایان این نشست خبری، با حضور حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی از عوامل سریال تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار