رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 1 June
همزمان با ماه مبارك رمضان ؛

پخش جزخوانی قرآن کریم از رادیو فرهنگ

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه “ترتیل خوانی قرآن کریم ” همزمان با آغاز ضیافت الهی هر روز به پخش قرائت ترتیل یک جزء قرآن کریم اختصاص دارد. همزمان با آغاز ضیافت الهی و فضیلت قرائت و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان، رادیو فرهنگ نیز در کنار دیگر شبکه […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، برنامه “ترتیل خوانی قرآن کریم ” همزمان با آغاز ضیافت الهی هر روز به پخش قرائت ترتیل یک جزء قرآن کریم اختصاص دارد.

همزمان با آغاز ضیافت الهی و فضیلت قرائت و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان، رادیو فرهنگ نیز در کنار دیگر شبکه های رادیویی و تلویزیونی در راستای نکوداشت آیین باشکوه جمع‌خوانی کلام الله مجید اقدام به پخش جزء خوانی قرآن کریم می کند.
علاقه مندان می توانند برای همراهی با ترتیل خوانی هر جز قرآن کریم از رادیو فرهنگ هرروز ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز همراه این شبکه رادیویی باشند.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی رادیو فرهنگ به نشانی http://radiofarhang.ir/ وهمچنین عضویت در کانال این شبکه در پیام رسان سروش به نشانی @radiofarhang فایل ترتیل خوانی وتحدیرخوانی از قرآن کریم را دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار