رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

برنامه «هوادار» کاری از شبکه رادیویی ورزش این هفته نظر هواداران را در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ و لیگ قهرمانان آسیا بررسی می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از رادیو ورزش؛ مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ روز جمعه در دوحه قطر برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر […]

برنامه «هوادار» کاری از شبکه رادیویی ورزش این هفته نظر هواداران را در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ و لیگ قهرمانان آسیا بررسی می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از رادیو ورزش؛ مراسم قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ روز جمعه در دوحه قطر برگزار شد و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.
بر اساس این قرعه کشی، ایران اولین تیمی بود که از گوی خارج شد و به این ترتیب باتوجه به اینکه امکان هم‌گروهی ایران با قطر وجود نداشت، تیم ملی به گروه دوم رفت تا به این ترتیب در کنار انگلیس و ایالات متحده، گروهی جذاب را برای طرفداران فوتبال تشکیل دهد. این در حالی است که ژاپن با قرارگیری در کنار اسپانیا و آلمان، فعلا دشوارترین قرعه را در بین تیم‌های آسیایی دارد.

گروه بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر:
گروه یک: قطر، اکوادور، سنگال، هلند
گروه دو: انگلیس، ایران، ایالات متحده، برنده پلی‌آف اروپا
گروه سه: آرژانتین، عربستان، مکزیک، لهستان
گروه چهار: فرانسه، برنده پلی‌آف آسیا/پرو، دانمارک، تونس
گروه پنج: اسپانیا، برنده پلی‌آف کاستاریکا/ نیوزلند، آلمان، ژاپن
گروه شش: بلژیک، کانادا، مراکش، کرواسی
گروه هفت: برزیل، صربستان، سوئیس، کامرون
گروه هشت: پرتغال، غنا، اروگوئه، کره جنوبی
برنامه «هوادار» رادیو ورزش این هفته نظر هواداران را در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی ۲۰۲۲ و لیگ قهرمانان آسیا بررسی می‌کند.

«هوادار» به تهیه‌کنندگی عباداله رضائی، گویندگی حافظ کاظم‌زاده و گزارشگری حمید خواجه‌خباز و با بخش‌های متنوعی همراه است که می‌توانید پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۰ صبح شنونده این برنامه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش باشید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار