رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

انگیزه‌های کارآفرینی یک زندانی آزاد شده از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یک کارآفرین خاص و متفاوت بود. نام این کارآفرین که به تازگی از زندان آزاد شده به دلیل ملاحظات قانونی قابل ذکر […]

انگیزه‌های کارآفرینی یک زندانی آزاد شده از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یک کارآفرین خاص و متفاوت بود. نام این کارآفرین که به تازگی از زندان آزاد شده به دلیل ملاحظات قانونی قابل ذکر نیست. این فرد که به دلیل یک امضاء به اشتباه بدهی فرد دیگری را متحمل شد و ۱۰ سال به زندان افتاد اکنون با کارآفرینی سعی دارد اقساط خود را پرداخت کند و همچنین خانواده دیگر زندانی‌ها را به سمت موفقیت هدایت کند.

کارآفرین گفت: علت زندانی شدن من اشتباهات فرد دیگری بود و من به دلیل یک امضاء ۳۰۵ میلیون تومان بدهکار شدم. طی ۱۰ سالی که زندانی بودم هیچ ملاقاتی نداشتم و در این مدت ۱۷ مدرک فنی حرفه‌ای گرفتم و قرآن را حفظ کردم. من در آن دوران بسیار نا امید بودم اما به لطف خدا و کمک مسئولین توانستم بدهی را قسط بندی کنم و با کمک خیرین آزاد شوم.

وی افزود: زمانی که از زندان آزاد شدم هیچ چیز نداشتم و یکی از خیرین به من چرخ خیاطی داد که آغاز فعالیت من از همانجا شکل گرفت. از آنجایی که من باید بیش از ۸ میلیون تومان قسط بدهی و ۲ میلیون تومان اجاره دهم چاره‌ای نداشتم جز آنکه ملحفه بدوزم. پس از مدتی مدیر کل سازمان زندان‌ها دستور ارسال چرخ خیاطی صنعتی برای من را داد.

او ادامه داد: از همان روز تلاش کردم در کارگاه بخش حمایت به خانواده‌های زندانیان خیاطی یاد بدهم و اکنون حدود ۴۰ نفر کارآموز دارم. شاگردان من اکثرا همسر یا فرزند یک زندانی هستند که پس از یادگیری حرفه سعی می‌کنند محصولات خود را بفروشند تا از پس بدهی‌ها و مخارج زندگی برآیند.

وی اظهار داشت: انگیزه من برای کارآفرینی یاد دادن حرفه به خانواده زندانی‌ها و همچنین پرداخت قسط‌های بدهی است. من با این کار سعی دارم تمام لطف‌هایی که خیرین و مسئولین در حق من انجام دادند را جبران کنم.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور یک زندانی آزاد شده بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با کارآفرینی که به تازگی از زندان آزاد شده به گفت و گو نشستند. همچنین بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار