رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ویژه برنامه “هیوا” به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای عاطفه میرسیدی هرشب ساعت ۲۰ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه لحظه افطار میزبان زوج های جوانی است که قصه و سختی های فرزند آوری را برای مخاطبان […]

ویژه برنامه “هیوا” به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای عاطفه میرسیدی هرشب ساعت ۲۰ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این ویژه برنامه لحظه افطار میزبان زوج های جوانی است که قصه و سختی های فرزند آوری را برای مخاطبان روایت می کنند.
تهیه کننده برنامه ” هیوا” درباره موضوع این برنامه گفت: «هیوا» نگاه متفاوتی به موضوع خانواده و کارکرد مهم آن فرزند آوری دارد. ما در این برنامه سعی کردیم سختی ها، ناامیدی زوج های ناباور را در مراحل مختلف درمان برای مخاطبان روایت کنیم و از سوی دیگر مکان این برنامه را کربلا معلی انتخاب کنیم، مکان معنوی که امید و تلاش را به مخاطبان القای می کند.


وی ادامه داد: “هیوا” شنیدن قصه های حقیقی است که سرگذشتشان شبیه خیلی زوج های ناباور است و مخاطب با آن همذات پنداری می کند.
فرزندی درباره دکور این برنامه نیز اضافه کرد: امن ترین جای دنیا برای هر انسانی و هر کودکی خانه است، پس تلاش کردیم دکوری شبیه به خانه داشته باشیم که زندگی در آن جریان دارد و منبع امنیت و آرامشش هم گنبد امام حسین(ع) است.
تهیه کننده برنامه ” هیوا” گفت: گفتگو با خانواده هایی که در موضوع فرزندآوری یا ازدواج مشکل داشتند و آنها با توسل به فضل و رحمت امام حسین (ع) یا حضرت ابوالفضل (ع) چشم امید به گره زندگی خود داشته اند، سفرنامه ی کربلا، آیتم توسل به امام حسین (ع) و … بخش های مختلف این ویژه برنامه است که در مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
ویژه برنامه ” هیوا” کاری ازگروه اجتماعی شبکه پنج سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که در ماه مبارک رمضان از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار