رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

شب دهم ویژه برنامه جشن رمضان با حضور مهدی یغمایی، خواننده روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما؛ مهدی یغمایی امشب بیست و سوم فروردین ماه، در دهمین شب ماه مهمانی خدا به اجرای برترین قطعات موسیقی خود در ویژه برنامه جشن رمضان خواهد […]

شب دهم ویژه برنامه جشن رمضان با حضور مهدی یغمایی، خواننده روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه ۵ سیما؛ مهدی یغمایی امشب بیست و سوم فروردین ماه، در دهمین شب ماه مهمانی خدا به اجرای برترین قطعات موسیقی خود در ویژه برنامه جشن رمضان خواهد پرداخت.

این ویژه برنامه هر شب به یکی از استان‌های ایران تقدیم می‌شود تا بینندگان از شرایط فعالیت نیکوکاران و نیازمندان در آن منطقه مطلع شوند.

مهمان نیکوکار امشب جشن رمضان محمد صفی‌خانی است که فعالیت‌های جهادی در حوزه دندانپرشکی انجام می‌دهد. وی با حضور در برنامه تجربیات فعالیت‌های خود را با بینندگان به اشتراک می‌گذارد.

اجرای جشن رمضان را قدسیه صالحی، مجری برنامه و بابک افرا به عنوان مهمان ویژه بر عهده دارند. این برنامه به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید، کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما است که در شب‌های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، حوالی ساعت ۲۱:۴۰ تقدیم حضور ببیندگان خواهد شد.

بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار