رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

مستند «رویای یک اسب»، به شصت‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم کراکوف لهستان راه یافت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی، ساجده سرایی و میلاد خسروی به بخش رقابتی شصت‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم کراکوف لهستان راه یافت. جشنواره فیلم و مستند کراکوف یکی از […]

مستند «رویای یک اسب»، به شصت‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم کراکوف لهستان راه یافت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، مستند «رویای یک اسب» به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی، ساجده سرایی و میلاد خسروی به بخش رقابتی شصت‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم کراکوف لهستان راه یافت.

جشنواره فیلم و مستند کراکوف یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های جهان می‌باشد که مورد تایید اسکار، بفتا و فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) است. شصت‌و‌دومین دوره این جشنواره، امسال  از ۲۹ می تا ۵ ژوئن به صورت حضوری در شهر کراکوف لهستان و ۳ تا ۱۲ژوئن به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

«رویای یک اسب»، راوی چالش‌های زندگی دختر پانزده ساله عشایری است. این فیلم در اولین حضور جهانی خود در کراکف لهستان با ۱۲ فیلم به رقابت خواهد پرداخت.

عرضه و پخش جهانی فیلم بر عهده شرکت ۷Springs Pictures به مدیریت میلاد خسروی است. سایر عوامل این مستند عبارتند از:  فیلم‌بردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نور‌محمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار