رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مستند دو قسمتی ” حاج حسین” به همت گروه اجتماعی و به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد برای اولین بار از شبکه پنج سیما پخش می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند “حاج حسین” با محوریت معرفی زندگینامه شهید والامقام حاج حسین اسکندرلو فرمانده دلاور گردان علی اصغر (ع) لشکر ۱۰ سید […]

مستند دو قسمتی ” حاج حسین” به همت گروه اجتماعی و به کارگردانی سید احمد معصومی نژاد برای اولین بار از شبکه پنج سیما پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند “حاج حسین” با محوریت معرفی زندگینامه شهید والامقام حاج حسین اسکندرلو فرمانده دلاور گردان علی اصغر (ع) لشکر ۱۰ سید الشهدا علیه السلام در ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و لیالی قدر پخش خواهد شد.
در این مُستند با سردار حاج علی فضلی، خانواده و همرزمان شهید در مورد ابعاد مختلف شخصیت او و شرح عملیاتهایی که این شهید در آنها موثر بوده، گفتگو شده است.
قسمت اول مستند” حاج حسین” جمعه دوم اردیبهشت ماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و قسمت دوم آن یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
شهید اسکندرلو در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۴۱ در خانواده‌ای مذهبی در جنوب تهران متولد شد و پس از فعالیتهای بسیار موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سرانجام در ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در عملیات سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه به شهادت رسید.
وی با قابلیتهای ویژه ای که از خود نشان داد، در لشگر ۲۷ محمد رسول الله(ص) و لشگر ۱۰ سیدالشهدا(ع) مسئولیتهای متعدد و مهمی را عهده دار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار