رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

برنامه ایران امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت با حضور صاحب نظران به بررسی ابعاد آزاد سازی حریم رودخانه های کشور و اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با جدیت دولت در آزادسازی‌ حریم ساحل دریا، حالا این امیدواری وجود دارد که آزادسازی بستر […]

برنامه ایران امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت با حضور صاحب نظران به بررسی ابعاد آزاد سازی حریم رودخانه های کشور و اطلاع رسانی و روشنگری در این زمینه می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با جدیت دولت در آزادسازی‌ حریم ساحل دریا، حالا این امیدواری وجود دارد که آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها هم با سرعت و قدرت بیشتری پیش برود.
سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها گفت: در برنامه با حضور دکتر محمود سلطانی نژاد، مدیر کل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و دکتر فرشید فیض الهی رئیس گروه نظام های حفاظت بهره برداری و کیفیت شرکت مدیریت منابع آب ایران وزارت نیرو، پیرامون رویکرد قوه و سازمان مراتع و وزارت نیرو در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های کشور و اقداماتی که انجام شده، موانع احتمالی و راه کارهای رفع انها برای سازمان ها و ارگان گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار