رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با پایان مراحل فنی تولید سریال ژانر وحشت «اهل هوا»، عکس جدیدی از آن رسانه ای شد. عکس جدیدی از سریال نمایش خانگی «اهل هوا» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی علی مجیدی منتشر شد. این سریال در صروت دریافت پخش از ساترا به زودی از یکی از پلنفرم ها پخش می شود. «اهل هوا» مینی سریال ۶ قسمتی […]

با پایان مراحل فنی تولید سریال ژانر وحشت «اهل هوا»، عکس جدیدی از آن رسانه ای شد.

عکس جدیدی از سریال نمایش خانگی «اهل هوا» به کارگردانی کریم لک زاده و تهیه کنندگی علی مجیدی منتشر شد. این سریال در صروت دریافت پخش از ساترا به زودی از یکی از پلنفرم ها پخش می شود.

«اهل هوا» مینی سریال ۶ قسمتی است که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده و روایتگر داستانی پر ابهام است که به قلم فرناز زارعیان و کریم لک زاده به نگارش درآمده است.

در خلاصه داستان آن آمده است: «ناگهان چهار دیوانه به خانه صابر وارد می شوند و او را وادار می کنند تا پا به یک ماجراجویی وحشت انگیز بگذارد…»

پژمان بازغی، همایون ارشادی، نوشین مسعودیان، حامد نجابت، رها سلیمانی، ماهان عبدی، تاجیه صوباتی، اصلان شاه ابراهیمی، لادن ژافه وند، حمید رضا بداغی، احسان عثمانی، ابد مستجابی، داوود باقرزاده، سامان هاشمی، مهشید کاظمی بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

کریم لک زاده پیش از این کارگردانی آثاری چون «قمار باز»، «دختری در میان اتاق»، «کله سرخ»، «قیچی»، «ماچ سینمایی» و «شیرجه بزرگ» را در کارنامه خود دارد.

علی مجیدی تهیه کننده این اثر هم به تازگی در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان به عنوان مجری طرح و سرمایه گذار حضور داشته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار