رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

حسین بلاش تهیه کننده سینما درباره شروع فعالیت هنری خود در سینما سخن گفت و از تدوین فیلم سینمایی «لوتریا» خبر داد. حسین بلاش تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرگزاری سینماخانه؛ درباره فعالیت های هنری خود عنوان کرد: در ابتدا که وارد عرصه فعالیت های سینمایی شدم بیشتر در نقش مجری طرح و جانشین […]

حسین بلاش تهیه کننده سینما درباره شروع فعالیت هنری خود در سینما سخن گفت و از تدوین فیلم سینمایی «لوتریا» خبر داد.

حسین بلاش تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرگزاری سینماخانه؛ درباره فعالیت های هنری خود عنوان کرد: در ابتدا که وارد عرصه فعالیت های سینمایی شدم بیشتر در نقش مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده در پروژه های مختلف سینمایی حضور پیدا کرد.

او افزود: پس از گذشت چند سال و با کسب تجربه در این حوزه به عنوان تهیه‌کننده به فعالیت در سینما ادامه دادم.

این تهیه‌کننده سینما توضیح داد: اولین فعالیت من به عنوان مجری طرح همکاری در پروژه «دموکراسی تو روز روشن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۸۹ بود.
بلاش درباره «دموکراسی تو روز روشن» اظهار کرد: داستان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» بسیار مطابق با شرایط روز جامعه بود و البته همچنان نیز قابل تماشا و تامل است‌.

او گفت: داستان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» روایتی در قالب کمدی از سرگذشت زندگی یک فرمانده جنگ ایران و عراق داشت که در زندگی اشتباهاتی مرتکب شده و در عالم برزخ سعی در جبران خطاهایش دارد.
این تهیه‌کننده سینمایی با اشاره به فعالیت جدید خود اظهار کرد: هم اکنون به عنوان مجری طرح فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی در این پروژه حضور دارم.
حسین بلاش در پایان بیان کرد: فیلم سینمایی «لوتریا» در زمستان سال گذشته ۱۴۰۱ با حضور بازیگرانی آمریکایی و مکزیکی در مکزیکوسیتی فیلمبرداری شد و هم اکنون در حال تدوین است.

سینماخانه / خبرنگار: نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار