رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April
  • پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401 - 19:06
  • کد خبر : 96246
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : پخش بین‌الملل «رویای کاغذی» ادامه دارد
اولین تجربه به عنوان طراح لباس

پخش بین‌الملل «رویای کاغذی» ادامه دارد

ملیکاسادات اسماعیلی طراح لباس فیلم «رویای کاغذی» از شروع فعالیت هنری خود سخن گفت. ملیکاسادات اسماعیلی طراح صحنه و لباس سینما در گفتگو با پایگاه خبریسینماخانه؛ درباره شروع فعالیت هنری خود عنوان کرد: اولین تجربه کاری من به عنوان دستیار طراح صحنه برای فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» به نویسندگی و کارگردانی علی عطشانی […]

ملیکاسادات اسماعیلی طراح لباس فیلم «رویای کاغذی» از شروع فعالیت هنری خود سخن گفت.
ملیکاسادات اسماعیلی طراح صحنه و لباس سینما در گفتگو با پایگاه خبریسینماخانه؛ درباره شروع فعالیت هنری خود عنوان کرد: اولین تجربه کاری من به عنوان دستیار طراح صحنه برای فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» به نویسندگی و کارگردانی علی عطشانی بود که با توجه به فضا و ژانر کار به عنوان مهمترین تجربه کاری من به شمار می رود.
او افزود: در کنار گذراندن کلاس های متعدد آموزشی در زمینه طراحی صحنه که قطعا کمک بزرگی برای یادگیری هرچه بیشتر این هنر بود سعی کردم تا با حضور در آثار سینمایی به صورت تجربی آنچه آموخته بودم را افزایش دهم تا بتوانم در این مسیر موفق ترعمل کنم.
اسماعیلی اظهار کرد: فیلم سینمایی «رویای کاغذی» دیگر ساخته علی عطشانی از اولین فعالیت های هنری من به عنوان طراح لباس به شمار می آید که با حمایت و اعتماد علی عطشانی خوشبختانه نتیجه مطلوبی هم داشت.
طراح لباس فیلم سینمایی «رویای کاغذی» درباره این فیلم سینمایی گفت: «رویای کاغذی» در اصل نوشته جابر قاسمعلی براساس ایده ای از علی عطشانی است که کامران تفتی و مینا وحید بازیگران نقش اصلی آن هستند که پخش بین الملل موفقیت آمیزی داشته است.
این طراح لباس در پایان گفت: طراحی صحنه و لباس یکی از نکاتی است که در ارایه فضای کار به مخاطب بسیار تاثیرگذار است و قطعا اگر به جزییات آن توجه نشود در باورپذیری کار موفق نخواهیم شد.

سینماخانه / خبرنگار: نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار