رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فائزه موسوی مجری گریم سینما با اشاره به اهمیت طراحی گریم در کنار طراحی صحنه و لباس به حضور موفق فیلم سینمایی «رویای کاغذی» در دو جشنواره بین المللی اشاره کرد. فائزه موسوی مجری گریم سینما در گفتگو با پایگاه خبری سینماخانه درباره فعالیت خود به عنوان گریمور در سینما اظهار کرد: دنیای گریم از […]

فائزه موسوی مجری گریم سینما با اشاره به اهمیت طراحی گریم در کنار طراحی صحنه و لباس به حضور موفق فیلم سینمایی «رویای کاغذی» در دو جشنواره بین المللی اشاره کرد.
فائزه موسوی مجری گریم سینما در گفتگو با پایگاه خبری سینماخانه درباره فعالیت خود به عنوان گریمور در سینما اظهار کرد: دنیای گریم از زمانی که کودک بودم برای من بسیار هیجان انگیز بوده و هست.
او افزود: برای اولین بار با فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» محصول سال ۱۳۸۸ به نویسندگی و کارگردانی علی عطشانی به فعالیت در سینما پرداختم.

این گریمور اظهار کرد: «دموکراسی تو روز روشن» پله ای برای ورود و پیشرفت جوانان بسیاری در رشته های متفاوت به سینما شد پروژه ای که در کنار تیم حرفه ای می توانستم بسیار بیاموزم.

موسوی گفت: از نظر من سخت ترین طراحی و اجرای گریم برای کارهای فانتزی و تخیلی است چیزی که سینمای جهان بسیار در آن موفق عمل کرده است.
او ادامه داد: سینمای ایران نیز در پروژه های فراوانی همچون «آدم برفی»، «مادر» و..گریم های بسیار خوبی داشته است.
این هنرمند اظهار کرد: البته که در گریم آثار تلویزیونی به ویژه آثار تاریخی چون «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته» و… بسیاری آثار دیگر که اکنون حضور ذهن ندارم نیز بسیار عالی عمل شده است.

او بیان کرد: گریم در کنار طراحی صحنه، طراحی لباس و… در خلق شخصیت تاثیر فراوانی دارد و به خوبی دیده خواهد شد و البته که در هرکاری تمام جزییات در کنار هم منجر به ایجاد یک کلیت موفق می شود‌.
این مجری گریم سینما توضیح داد: خوشبختانه شانس با من یار بوده و در آثار اجتماعی موفقی فعالیت داشته ام که آخرین آن نیز همراهی با تیم علی عطشانی در پروژه سینمایی «رویای کاغذی» بوده است.

فائزه موسوی در پایان گفت: «رویای کاغذی» در حال حاضر حضور موفقی در بخش بین الملل داشته و به تازگی در بیست و نهمین دوره جشنواره جهانی کارنیوال سنگاپور (WFC) و جشنواره هالوسینیا فرانسه برنده جایزه بهترین فیلم بلند شده است.

سینماخانه / خبرنگار: نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار