رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال تاریخی “فرمانروای نقابدار” به کارگردانی سون هیونگ سیوک از امشب (شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۹ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال تاریخی در ژانر درام – عاشقانه محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی است و هنرمندانی یو سونگ هو، […]

سریال تاریخی “فرمانروای نقابدار” به کارگردانی سون هیونگ سیوک از امشب (شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۹ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال تاریخی در ژانر درام – عاشقانه محصول ۲۰۱۷ کره جنوبی است و هنرمندانی یو سونگ هو، کیم سو هیون، شین هیون سو، یون سو –هی و… در آن نقش آفرینی کرده اند.
داستان این سریال به سالهای ۱۷۰۰میلادی برمی گردد. سازمانی به رهبری پینسوهو با فروش آب در سراسر چوسان منافع و قدرت فراوانی بدست آورده است. ولیعهد لی سان با کمک همسرخودش خود گایون با این سازمان مبارزه می کند و به تنها امید مردم زجر کشیده مبدل می شود و در مسیر حاکمی عادل پا می گذارد…
سریال “فرمانروای نقابدار “به همت واحد تامین برنامه شبکه پنج در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت ۱۹ پخش و تکرار آن ساعت ۲۳ است. روزهای جمعه هر هفته ساعت ۲۳نیز منتخب ۶ قسمت پخش شده برای علاقمند سریال های تاریخی پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار