رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

برنامه طنز بیمارستان صبا با موضوع کنترل خشم راهی آنتن می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، خشم، قاتل بی سر و صدایی است که زیر پوست شما خوابیده و حتی خودتان هم نمی‌دانید چه ماری در آستین می‌پرورانید. طبق یک بررسی، نزدیک به ۸ درصد از نوجوانان، نشانگر مسئله […]

برنامه طنز بیمارستان صبا با موضوع کنترل خشم راهی آنتن می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو، خشم، قاتل بی سر و صدایی است که زیر پوست شما خوابیده و حتی خودتان هم نمی‌دانید چه ماری در آستین می‌پرورانید. طبق یک بررسی، نزدیک به ۸ درصد از نوجوانان، نشانگر مسئله خشم و واجد شرایط تشخیص اختلال انفجاری متناوب در دوره زندگی شان بوده اند. خشم یک بیماری نیست بلکه احساس و هیجان عادی انسانهاست مانند غم و شادی، اضطراب، ترس و لذت.
تحقیق و پژوهش‌های مختلف نشان داده اند افرادی که زیاد عصبانی می‌شوند و راه‌های سالمی را برای تخلیه یا بیان احساس خود ندارند و متقابلا بیشتر از دیگران بیمار شده و ممکن است حتی از این بیماری‌ها فوت کنند.
نه تنها خشم و عصبانیت بر سلامت جسمی انسان‌ها اثر می‌گذارد بلکه بر ارتباط‌های اجتماعی نیز بسیار تاثیر گذار است.
با توجه به اهمیت کنترل خشم در سلامت فرد و جامعه رادیو صبا در برنامه طنز «بیمارستان صبا» با نگاهی متفاوت به این موضوع می پردازد.
این برنامه در قالب بخش مکالماتی نمایشی که در یک بیمارستان با بیانی طنز صورت می گیرد، خشم در موقعیت های مختلف زندگی را به تصویر می کشد و طنازانه راهکارهایی برای کنترل خشم در این برنامه ارائه می شود.
«بیمارستان صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی و بازیگری وحید کمالی زاده تقدیم مخاطبان می شود

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار