رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

به گزارش سینماخانه؛ مجید مهین دوست بازیگر فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» که از ۱۷ اردیبهشت در نماوا به اکران آنلاین پیوسته است از حضور خود به عنوان بازیگر در این فیلم خبر داد. مجید مهین دوست بازیگر فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» درباره بازی خود در این فیلم سینمایی اظهار کرد: فیلم […]

به گزارش سینماخانه؛ مجید مهین دوست بازیگر فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» که از ۱۷ اردیبهشت در نماوا به اکران آنلاین پیوسته است از حضور خود به عنوان بازیگر در این فیلم خبر داد.
مجید مهین دوست بازیگر فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» درباره بازی خود در این فیلم سینمایی اظهار کرد: فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی علی عطشانی در سال ۱۳۹۴ ساخته شد.
او افزود: حسین یاری، میترا حجار و زنده یاد ماهچهره خلیلی در این فیلم نقش های اصلی را برعهده داشتند و من نیز نقش یک پزشک را بازی می کردم. این فیلم نیز مانند بسیاری از آثار عطشانی برای مدتی پخش شد و متاسفانه باز هم گرفتار توقیف بلای خانماسوز آثار سینمایی شد.

این بازیگر سینما مطرح کرد: «یادم تو را فراموش» یک درام اجتماعی و روایتگر یک رویداد واقعی است.

او ادامه داد: خوشبختانه اکران آنلاین «یادم تو را فراموش» از ۱۷ اردیبهشت ماه در نماوا آغاز شده است که از همینجا دعوت میکنم مخاطبان عزیز به تماشای این اثر بنشینند.

مجید مهین دوست در پایان با اشاره به داستان فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» گفت: داستان این اثر کمی ملتهب و بیانگر زندگی مربی فوتبالی است که اکنون از کار برکنار شده و با زنی مواجه میشود که سال ها قبل با او در ارتباط بوده است و این رویارویی منجر به ایجاد حوادثی در زندگی خانوادگی دامون می شود.

سینماخانه / خبرنگار: نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار