رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 13:40
  • کد خبر : 96611
  • تئاتر
  • چاپ خبر : آهنگساز و گروه طراحان نمایش «شام آخر» معرفی شدند

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، پیش فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثری جدید از مسعود دلخواه، در سایت تیوال آغاز شد. همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند عبارتند از: «آهنگساز: آرمان پارسیان»، «طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی»، «طراح نور: محمدمهدی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، پیش فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثری جدید از مسعود دلخواه، در سایت تیوال آغاز شد. همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند عبارتند از: «آهنگساز: آرمان پارسیان»، «طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی»، «طراح نور: محمدمهدی سامی‌منش»، «طراح گریم: امیرعباس حاتمی».
دلخواه، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌های فاخری همچون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش ارزشمند دیگر را به روی صحنه برده است. وی در این نمایش، در کنار گروه بزرگی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان، از حضور چند بازیگر مطرح و باتجربه همچون؛ کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد. دلخواه درباره این نمایش که از ۲۶اردیبهشت‌ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه «شام آخر» را بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح(ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است. نمایش شام آخر با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر و خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه، در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می‌شود. شایان ذکر است، پیش از این حضور «عرفان شیرنگی، مدیر تولید» و «امیر پارسائیان مهر، مدیر امور رسانه و روابط عمومی»، «علی عفیفی، عکاس»، «میثم زرقانی(استودیو آرت کات، طراح تیزر)»، «حسام صلاحی نژاد و نازنین یار، مسئول فضای مجازی»، در این نمایش قطعی شده بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار