رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران ۳» به اعتراض نمایندگان مجلس مبنی بر استفاده از لباس بلوچی در نمایش صحنه‌های قاچاق در این سریال، واکنش نشان داد. سید امیر پروین حسینی، تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران ۳» به اعتراض نمایندگان مجلس واکنش نشان داد. در روزهای گذشته نمایندگان مجلس مبنی بر استفاده از لباس بلوچی در نمایش صحنه‌های قاچاق در […]

تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران ۳» به اعتراض نمایندگان مجلس مبنی بر استفاده از لباس بلوچی در نمایش صحنه‌های قاچاق در این سریال، واکنش نشان داد.

سید امیر پروین حسینی، تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران ۳» به اعتراض نمایندگان مجلس واکنش نشان داد.

در روزهای گذشته نمایندگان مجلس مبنی بر استفاده از لباس بلوچی در نمایش صحنه‌های قاچاق در این سریال اعتراض کرده بودند.

متن پیام این تهیه‌کننده به شرح زیر است:

«مردم عزیز سیستان و بلوچستان؛

سلام

من سید امیر پروین حسینی -که سال‌های سال برای شادی و خنداندن همه مردم ایران، فیلم و سریال ساخته‌ام- متهم شده‌ام که در آخرین کارم (یعنی سریال ساخت ایران ۳) به لباس شما توهین کرده‌ایم.

آنهایی که من و عوامل سریال را می‌شناسند، از عشق و علاقه ما به هموطنان سیستان و بلوچستانی آگاه هستند. اما برای کسانی که ما عاشقان اقوام ایران را کمتر می‌شناسند این توضیحات را می‌دهم.

ما در سریال «ساخت ایران ۳» از این لباس استفاده کردیم چون آن را یک اثر هنری می‌دانیم، از لباس زنان بلوچ بهره بردیم چون آن را اثر با ارزشی می‌دانیم که قابلیت انتقال به کشورهای دیگر را دارد، قاچاقچیان هم از این لباس‌ها (به بهانه فروش و سوغات) استفاده کردند که پوششی باشد برای کارهایشان.

هدف مشخص ما در سریال «ساخت ایران» همین بوده است.

با احترام و ادب به همه مردم سرزمینم
سید امیر پروین حسینی»

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار