رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «علف زار» در مورد چگونگی شکل گیری همکاری با کاظم دانشی و پروژه «علف زار» توضیحاتی ارائه داد. رادان می گوید: فکر می کنم اواخر تابستان سال ۹۹ بود که آقای کاظم دانشی توسط خانم سنگ سفیدی مدیر تولید و خانم شکوری مدیر برنامه ریزی پروژه آمدند پیش بنده […]

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «علف زار» در مورد چگونگی شکل گیری همکاری با کاظم دانشی و پروژه «علف زار» توضیحاتی ارائه داد.

رادان می گوید: فکر می کنم اواخر تابستان سال ۹۹ بود که آقای کاظم دانشی توسط خانم سنگ سفیدی مدیر تولید و خانم شکوری مدیر برنامه ریزی پروژه آمدند پیش بنده و سناریو را آوردند و با هم یکسری بحث ها کردیم و آن سناریو به مرور زمان ۱۴ نسخه بازنویسی شد و چهاردهمین نسخه را شروع به فیلمبرداری کردیم و مدت زیادی هم برای پروانه ساخت منتظر ماندیم تا شرایطش ایجاد شود و بتوانیم کار کنیم.
ما از حدود ۳ مرداد کلید زدیم تا اواسط شهریور ادامه داشت. بچه ها در یکی از موج های کرونا کار می کردند و خیلی دوران پر تنشی داشتیم و هر لحظه معلوم نبود که آیا مملکت تعطیل می شود یا منع رفت و آمد کرونا داریم یا خیر. برای همین خیلی همکاری تیمی ارزشمند بود و ما هم سعی کردیم فضایی را فراهم کنیم که بچه ها در امنیت کار کنند. از طرف وزارت بهداشت خیلی هم به ما قول داده شد و گله ای هم از وزارت بهداشت آن زمان بکنم به ما قول واکسن دادند و ما لیست عوامل را فرستادیم بچه ها می خواستند جاهای دیگر واکسنشان را بزنند و من گفتم از وزارت بهداشت به ما قول دادند و بارها لیست برایشان فرستادیم و به لیست ما ایراد گرفتند و دیگر تلفنمان را جواب ندادند ولی بچه ها صبر کردند فیلمبرداری تمام شد و هر کسی شخصا واکسیناسیون را انجام داد و خدا رو شکر به خاطر تیم پزشکی که هر روز سر صحنه بود اتقاق ناخوشیندی نیفتاد.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار